GGD

Reviews voor GGD in Amsterdam

Amsterdam14 reviews

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 102 reviews

Fijne collega's

Als externe vanuit een baan met 40-60 uur per week werk en inkomen, bonus en prestatie beloning. Naar 32 uur met zeeer traag werktempo past niet bij mij.Reorganisatie voorgesteld van bisl naar bisl next taakgericht werken. En geen overleg structuur maar resultaat structuur voorgelegd.

Pluspunten

Veel rust lage werkdruk

Minpunten

Weinig werk veel tijd

beste baan ooit

ik ga de ggd echt missen, beste werk ooit. Heel goed betaald en fijne teamleiders

Informatie over GGD

Gebaseerd op 78 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Inclusieve werkomgeving
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid

Hardwerkend team

Fijne collega's en gewerkt in een hardwerkend team waar het tempo hoog lag. Goede secundaire voorwaarden.

Dankbaar maar stressvol werk

Het werk als planner of administratief medewerker voor de GGD is vaak dankbaar en je haalt er zeker wel voldoening uit. Er wordt echter veel druk op werknemers gelegd en de dagelijkse veranderingen van de werkwijze (in de vorm van wisselend beleid tussen regio’s, ideeën van de overheid, etc.) zijn lastig bij te houden voor veel collega’s van mij. Ook de communicatie tussen vraagbaak/coördinator/HR en de normale werknemers kan erg verbeterd worden!

Pluspunten

Dankbaar werk, werken vanuit huis, goed contact tussen medewerkers met dezelfde functie

Minpunten

Lange werkdagen, veel druk op werknemers, soms het gevoel dat je er alleen voor staat

Oprecht een hele fijne werksfeer

Hele aardige leidinggevenden en collega’s , daarnaast kan men niet klagen om het salaris.

Leuke collega's soms

Loon mag wat meer omhoog vind iedereen en de reiskosten helemaal!!!

Veel geleerd en fijne collega's

Ik heb een hele fijne tijd gehad als BCO medewerker. Een fijne groep collega's om mij heen. Natuurlijk is het fijn dat het virus onder controle is en de besmettingen afnemen. Maar voor mijn werk als bron en contact medewerker vindt ik het wel jammer. Iedereen bedankt voor alles.

Pluspunten

Goed uurloon. Zondag en feestdagen dubbel betaald en fijne collega's

Minpunten

Dat het werk stopt

Hard werken en niet gewaardeerd

Ik werkte voor de ggd vaccinatie en kwam daar om mensen te helpen maar alles werd niet gewaardeerd!. Maar echt een nare bedrijf en dit gelde ook voor mijn collega's. De managers die wisten heel weinig en vroegen alles aan ons dus omgekeerde wereld.

Pluspunten

Thuiswerken

Minpunten

Salaris is erg laag

Fijne werkgever

Prettige werkgever met een relaxte sfeer waar veel ruimte is voor input.

gezellige toegankelijke collegas

Er was veel aandacht voor een gezonde/sportieve werkplek.

Pluspunten

skippybal achter buro, burofiets, staan achter buro

Minpunten

flexwerkplek

Sterke werkomgeving waarin eenieders inbreng van belang was.

De twee teamleiders was gevraagd om met behulp van PowerPoint-templates een nieuwe koers uit te zetten voor de GGD Amsterdam en de klant, de kwetsbare Amsterdammer. Ik heb veel mogen leren van de opzet van de templates, hoe een sterk gestructureerde organisatie eruit kan zien. De kracht van de GGD Amsterdam is de samenwerking met andere hulpdiensten zoals de Politie, de Ambulance, de Pscycholance, Mentrum en de Jeugdzorg. Als ik even niet aan de templates kon werken omdat ze besproken werden, zorgde ik voor andere administratieve werkzaamheden zoals het aanvullen van de Outlook-contactpersonen. Dit voerde ik op een creatieve manier uit door een printscreen te maken van de algemeen openbare LinkedIn-profiel van interne en externe collega's en deze te kopiëren naar de Outlook-contactpersonen. Ook het contact met het gehele secretariaat was goed, met hard werken en op zijn tijd hele leuke humor.

Pluspunten

Een goed en vertrouwd contact met de collega's.

Geen dag hetzelfde werk

Uitermate zelfstandig Idem verantwoordelijkheid en dankbaarheid

Service gericht mensenwerk

Wij bij de facility desk zorgen er voor dat alle informatie (Telefonisch, FMIS, email, persoonlijk) van 1200 medewerkers, verdeeld over 33 locaties, volledig terecht komt bij de juiste afdeling (Safety & Security, Huisvesting, Inkoop, Magazijn, Services) waardoor wij steeds meer inzicht krijgen in het integrale proces van facility

Pluspunten

Zeer breed en gevarieerd werkvlak

Intens delen met collega's

Mijn werkzaamheden bij de ambulance dienst is voor mij een zeer toegevoegde waarde. Door de emotionele momenten in het werk is de band tussen de collega's zeer hecht.Het mooie van dit werk is dat ik midden in de maatschappij sta doordat een ieder wel eens ziek kan worden, of door wat voor reden dan ook wel eens door een ambulance vervoert moet worden.Prachtig om dit werk te mogen doen.

Pluspunten

vrijheid, intens zorgverlenen

Minpunten

nachtdiensten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGD. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk GGD met

• GGD