Gemiva-SVG Groep

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Gemiva-SVG Groep

Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op.Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
Mij laten werken zonder betaald te krijgen? Heel slecht bedrijf. Ik heb er 5 dagen gewerkt en ben zelf gestopt, omdat er maar geen contract getekend wordt en ik dus zonder contract, zonder vog, zonder verzekerd te zijn en ook nog eens niet uitbetaald krijgen, voor de dagen, uren waar ik voor gewerkt heb. Heel slecht bedrijf. Jammer
Pluspunten
Nul
Minpunten
Alles
een hele leuke groep. de cliënten kunnen goed met elkaar omgaan
Pluspunten
genoeg pauze
Minpunten
Bijbaan gedurende studententijd. Goeie bijbaan die meer opbrengt dan enkel geld aan het einde van de maand. Erg leerzaam voorr je persoonlijkheid en een mooie, eervolle baan.
Pluspunten
Goed te combineren met studie tijden
Minpunten
Wisselende diensten
geen positive ervaring tijdens mijn ziekte verloop. zelfs mijn salaris stopgezet moest advocaat inschakelen. Verder geven ze wel kansen tot bijscholing dat wel. Collega,s waren niet altijd vriendelijk om het zo netjes mogelijk te verwoorden.
Pluspunten
bijscholing mogelijkheden
Minpunten
organisatie en persooneels management
het is leuk werken binnen dit begrijf.leuk ingericht gezellige collega's met wie je samen een sterk team bent. tijdens de teamuitjes leer je effe afstand te nemen van het werk en even je aandacht te vestigen op je collega's vanuit een andere kijk. je voelt je thuis binnen de gemiva maar het mooie is dan weer dat het je werk is.
Pluspunten
heb je honger mag je gratis een boterham
Minpunten
Leuke cliënten, ook fijne collega's waar ik goed mee kan samen werken. Helaas door de bezuinigingen soms drama als er iemand ziek is ivm personeel te kort op die dag.
Bekijk meer reviews over Gemiva-SVG Groep