Gemiva-SVG Groep

Reviews over Management bij Gemiva-SVG Groep

Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op. Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
Ik zal deze organisatie aan niemand aanraden Onprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan
Mij laten werken zonder betaald te krijgen? Heel slecht bedrijf. Ik heb er 5 dagen gewerkt en ben zelf gestopt, omdat er maar geen contract getekend wordt en ik dus zonder contract, zonder vog, zonder verzekerd te zijn en ook nog eens niet uitbetaald krijgen, voor de dagen, uren waar ik voor gewerkt heb. Heel slecht bedrijf. Jammer
Pluspunten
Nul
Minpunten
Alles
De tyd nemen voor de oudere cliënten was heel gewoon. Leuke collega's en directe leidinggevende. Het werk was wel zwaar en werd ook zwaarder.
Pluspunten
Leuke collega's en de waardering vanuit de client en familie
Minpunten
De bejegening vanuit het management
Jarenlang gewerkt in verschillende functies, maar kwam er bij alles op neer dat de cliënt niet centraal staat, wat wel beweerd wordt en er ook zeker niet geluisterd wordt naar medewerkers. Met vriendjespolitiek kom je een heel eind, maar dat is niet de manier waarop ik verder wilde, hoewel dat wel gekund had.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden als je de juiste mensen voor je wint
Minpunten
Vriendjespolitiek en handjes boven elkaars hoofd houden
geen positive ervaring tijdens mijn ziekte verloop. zelfs mijn salaris stopgezet moest advocaat inschakelen. Verder geven ze wel kansen tot bijscholing dat wel. Collega,s waren niet altijd vriendelijk om het zo netjes mogelijk te verwoorden.
Pluspunten
bijscholing mogelijkheden
Minpunten
organisatie en persooneels management
Het werk is leuk, clienten ook. Helaas weinig stabiliteit binnen de teams, veel interne conflicten. Grote roddelcultuur. Dat krijg jij als de meeste leidinggevenden en medewerkers vrouwen zijn.
Pluspunten
Minpunten
Roddelcultuur helaas heel erg aanwezig. Weinig teamgevoel, ieder voor zich. En "wie niet voor mij is, is tegen mij'' cultuur.
Als invalkracht de mogelijkheid om met verschillende groepen verstandelijk beperkte kinderen te werken met zowel een groepsgerichte als een individueel gerichte begeleidingsmethode. Vaardigheden die hierbij worden ingezet zijn: contact maken door middel van activiteiten, complimenten geven, duidelijk communiceren wat van het kind verwacht wordt door middel van spreken, eventueel ondersteund door gebaren, picto’s en hulpmiddelen, inschatten van situaties voor de cliënt(en) en hen hierin ondersteunen, begeleiden en grenzen stellen. Het is een leuk en gezellig team en staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
Sterk sociaal team
Minpunten
Momenteel geen doorgroeimogelijkheid
Leuke cliënten, ook fijne collega's waar ik goed mee kan samen werken. Helaas door de bezuinigingen soms drama als er iemand ziek is ivm personeel te kort op die dag.
Bekijk meer reviews over Gemiva-SVG Groep