Gemiva-SVG Groep

Reviews over Bedrijfscultuur bij Gemiva-SVG Groep

Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op. Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
Ik zal deze organisatie aan niemand aanraden Onprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan
De tyd nemen voor de oudere cliënten was heel gewoon. Leuke collega's en directe leidinggevende. Het werk was wel zwaar en werd ook zwaarder.
Pluspunten
Leuke collega's en de waardering vanuit de client en familie
Minpunten
De bejegening vanuit het management
als stagiaire hier begonnen en daarna gevraagd om te blijven voor de invalpool.
leuke an het werk is je leert veel je kan via daar ook stages doen en werk vinden en het is erg leuk als je het in je vrije tijd doet
Het werken met verstandelijk beperkten met psychiatrische problematiek vraagt nogal wat van werknemers. Het is tevens een grote uitdaging maar helaas wordt de veiligheid van de werknemers onvoldoende geborgd.
Pluspunten
Doordeweeks vrije dagen.
Minpunten
Agressie bij bewoners.
Ik heb er prettig gewerkt je kan er je ei kwijt in een leuke ongedwongen sfeer.
Jarenlang gewerkt in verschillende functies, maar kwam er bij alles op neer dat de cliënt niet centraal staat, wat wel beweerd wordt en er ook zeker niet geluisterd wordt naar medewerkers. Met vriendjespolitiek kom je een heel eind, maar dat is niet de manier waarop ik verder wilde, hoewel dat wel gekund had.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden als je de juiste mensen voor je wint
Minpunten
Vriendjespolitiek en handjes boven elkaars hoofd houden
Ik het iets voor mijn en ik doe het werk met veel passie want het ik ook een zorg werk ouderen en kinderen rijen . (routen en samen ) ik heb goed ervaring voor en ook bezit van beperkt pasje.
Veel chaos, wel leuk werken. Gezellige sfeer, collega's soms wat minder.
geen positive ervaring tijdens mijn ziekte verloop. zelfs mijn salaris stopgezet moest advocaat inschakelen. Verder geven ze wel kansen tot bijscholing dat wel. Collega,s waren niet altijd vriendelijk om het zo netjes mogelijk te verwoorden.
Pluspunten
bijscholing mogelijkheden
Minpunten
organisatie en persooneels management
Het werk is leuk, clienten ook. Helaas weinig stabiliteit binnen de teams, veel interne conflicten. Grote roddelcultuur. Dat krijg jij als de meeste leidinggevenden en medewerkers vrouwen zijn.
Pluspunten
Minpunten
Roddelcultuur helaas heel erg aanwezig. Weinig teamgevoel, ieder voor zich. En "wie niet voor mij is, is tegen mij'' cultuur.
Onderling is er een goed werksfeer. Goed overleg en goede afspraken worden er gemaakt . De flexibiliteit is erg hoog. Je kunt je ontplooien
Pluspunten
samenhorigheid
Minpunten
zondag werken
het is leuk werken binnen dit begrijf.leuk ingericht gezellige collega's met wie je samen een sterk team bent. tijdens de teamuitjes leer je effe afstand te nemen van het werk en even je aandacht te vestigen op je collega's vanuit een andere kijk. je voelt je thuis binnen de gemiva maar het mooie is dan weer dat het je werk is.
Pluspunten
heb je honger mag je gratis een boterham
Minpunten
Mensen met een NAH helpen met hun dagelijkse bezigheden
Pluspunten
Je leert er veel
Minpunten
Geen team verband maar zelfstandig
Het verzorgen van de bewoners met een verstandelijke en lichamelijke handicap is hard en zwaar werk maar ook erg dankbaar en leuk werk.
Pluspunten
De glimlach van de bewoners
Minpunten
Lichamelijk zwaar
ik heb hier veel ervaring op mogen doen. er was genoeg ruimte om te leren en te doen wat ik moest doen
was een erg leuke werkplek dit omdat je met veel verschillende collega's werkt en hierdoor erg veel van elkaar leert.
Als invalkracht de mogelijkheid om met verschillende groepen verstandelijk beperkte kinderen te werken met zowel een groepsgerichte als een individueel gerichte begeleidingsmethode. Vaardigheden die hierbij worden ingezet zijn: contact maken door middel van activiteiten, complimenten geven, duidelijk communiceren wat van het kind verwacht wordt door middel van spreken, eventueel ondersteund door gebaren, picto’s en hulpmiddelen, inschatten van situaties voor de cliënt(en) en hen hierin ondersteunen, begeleiden en grenzen stellen. Het is een leuk en gezellig team en staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
Sterk sociaal team
Minpunten
Momenteel geen doorgroeimogelijkheid
Fijne organisatie om in te werken. Open en eerlijk. De methode "gentle teaching" is een passende bij de zorg.
Pluspunten
flexibel werken
Minpunten
Leuke cliënten, ook fijne collega's waar ik goed mee kan samen werken. Helaas door de bezuinigingen soms drama als er iemand ziek is ivm personeel te kort op die dag.