Gemiva-SVG Groep

Reviews voor Begeleider (m/v) bij Gemiva-SVG Groep

Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op.Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
Ik zal deze organisatie aan niemand aanradenOnprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan
Mij laten werken zonder betaald te krijgen? Heel slecht bedrijf. Ik heb er 5 dagen gewerkt en ben zelf gestopt, omdat er maar geen contract getekend wordt en ik dus zonder contract, zonder vog, zonder verzekerd te zijn en ook nog eens niet uitbetaald krijgen, voor de dagen, uren waar ik voor gewerkt heb. Heel slecht bedrijf. Jammer
Pluspunten
Nul
Minpunten
Alles
Het werken met verstandelijk beperkten met psychiatrische problematiek vraagt nogal wat van werknemers. Het is tevens een grote uitdaging maar helaas wordt de veiligheid van de werknemers onvoldoende geborgd.
Pluspunten
Doordeweeks vrije dagen.
Minpunten
Agressie bij bewoners.
Jarenlang gewerkt in verschillende functies, maar kwam er bij alles op neer dat de cliënt niet centraal staat, wat wel beweerd wordt en er ook zeker niet geluisterd wordt naar medewerkers. Met vriendjespolitiek kom je een heel eind, maar dat is niet de manier waarop ik verder wilde, hoewel dat wel gekund had.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden als je de juiste mensen voor je wint
Minpunten
Vriendjespolitiek en handjes boven elkaars hoofd houden
Bijbaan gedurende studententijd. Goeie bijbaan die meer opbrengt dan enkel geld aan het einde van de maand. Erg leerzaam voorr je persoonlijkheid en een mooie, eervolle baan.
Pluspunten
Goed te combineren met studie tijden
Minpunten
Wisselende diensten
Het werk is leuk, clienten ook. Helaas weinig stabiliteit binnen de teams, veel interne conflicten. Grote roddelcultuur. Dat krijg jij als de meeste leidinggevenden en medewerkers vrouwen zijn.
Pluspunten
Minpunten
Roddelcultuur helaas heel erg aanwezig. Weinig teamgevoel, ieder voor zich. En "wie niet voor mij is, is tegen mij'' cultuur.
het is leuk werken binnen dit begrijf.leuk ingericht gezellige collega's met wie je samen een sterk team bent. tijdens de teamuitjes leer je effe afstand te nemen van het werk en even je aandacht te vestigen op je collega's vanuit een andere kijk. je voelt je thuis binnen de gemiva maar het mooie is dan weer dat het je werk is.
Pluspunten
heb je honger mag je gratis een boterham
Minpunten
Mensen met een NAH helpen met hun dagelijkse bezigheden
Pluspunten
Je leert er veel
Minpunten
Geen team verband maar zelfstandig
Zeer interessante baan. Veel te leren en te ontdekken. Er worden echter hoge eisen gesteld aan leerlingen, maar een minimale begeleiding geboden. Ik heb de leerwerkplek niet als veilig ervaren.
Pluspunten
Veel te leren
Minpunten
Roddelcultuur
Fijne organisatie om in te werken. Open en eerlijk. De methode "gentle teaching" is een passende bij de zorg.
Pluspunten
flexibel werken
Minpunten
Leuke cliënten, ook fijne collega's waar ik goed mee kan samen werken. Helaas door de bezuinigingen soms drama als er iemand ziek is ivm personeel te kort op die dag.
Het werken bij een woonvoorziening bij Gemiva-SVG Groep houdt in dat je de cliënten begeleidt in hun dagelijks functioneren en bij het deelnemen aan de samenleving. Dit varieert van helpen bij de administratie tot en met sociale contacten leggen voor de cliënten en zorgen voor ontspanning buiten de dagbesteding om. Ook help je de cliënten bij het vinden van een antwoord op persoonlijke vraagstukken. Het leukste van deze baan is dat je het interactief doet, jij gaat niet alleen voor de cliënt aan de slag, maar je gaat samen met de cliënt aan de slag.