Gemiva-SVG Groep
Review over Gemiva-SVG Groep van een medewerker

Niet professioneel genoeg

2 april 2021
Ik zal deze organisatie aan niemand aanradenOnprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan
11 april 2021
Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg (stage) (voormalige medewerker) - Oostvoorne
Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op.Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
9 september 2020
Begeleider (voormalige medewerker) - Nieuwerkerk aan den IJssel
Mij laten werken zonder betaald te krijgen? Heel slecht bedrijf. Ik heb er 5 dagen gewerkt en ben zelf gestopt, omdat er maar geen contract getekend wordt en ik dus zonder contract, zonder vog, zonder verzekerd te zijn en ook nog eens niet uitbetaald krijgen, voor de dagen, uren waar ik voor gewerkt heb. Heel slecht bedrijf. Jammer
Pluspunten
Nul
Minpunten
Alles
13 oktober 2019
Begeleider specifieke doelgroep (mvg) (voormalige medewerker) - Stolwijk
Het werken met verstandelijk beperkten met psychiatrische problematiek vraagt nogal wat van werknemers. Het is tevens een grote uitdaging maar helaas wordt de veiligheid van de werknemers onvoldoende geborgd.
Pluspunten
Doordeweeks vrije dagen.
Minpunten
Agressie bij bewoners.