Gemiva-SVG Groep
Review over Gemiva-SVG Groep van een medewerker

Management bepaald

25 juli 2019
Jarenlang gewerkt in verschillende functies, maar kwam er bij alles op neer dat de cliënt niet centraal staat, wat wel beweerd wordt en er ook zeker niet geluisterd wordt naar medewerkers. Met vriendjespolitiek kom je een heel eind, maar dat is niet de manier waarop ik verder wilde, hoewel dat wel gekund had.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden als je de juiste mensen voor je wint
Minpunten
Vriendjespolitiek en handjes boven elkaars hoofd houden
11 april 2021
Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg (stage) (voormalige medewerker) - Oostvoorne
Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op.Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
2 april 2021
Begeleider wonen (voormalige medewerker) - Dordrecht
Ik zal deze organisatie aan niemand aanradenOnprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan
12 augustus 2019
Diverse functies (voormalige medewerker) - Gouda
Ik heb er bijna 30 jaar met plezier gewerkt in diverse functies. Veel kansen gekregen om mij te ontplooien.