Gemiva-SVG Groep
Review over Gemiva-SVG Groep van een medewerker

leuke leerlingperiode gehad

14 september 2016
ik heb hier veel ervaring op mogen doen. er was genoeg ruimte om te leren en te doen wat ik moest doen
20 februari 2019
Stagiaire (voormalige medewerker) - Schoonhoven
Veel chaos, wel leuk werken. Gezellige sfeer, collega's soms wat minder.
11 april 2021
Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg (stage) (voormalige medewerker) - Oostvoorne
Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op.Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
2 april 2021
Begeleider wonen (voormalige medewerker) - Dordrecht
Ik zal deze organisatie aan niemand aanradenOnprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan