Gemiva-SVG Groep
Review over Gemiva-SVG Groep van een medewerker

Interessante werk met afwisseling.

23 mei 2018
Het werk is leuk, clienten ook. Helaas weinig stabiliteit binnen de teams, veel interne conflicten. Grote roddelcultuur. Dat krijg jij als de meeste leidinggevenden en medewerkers vrouwen zijn.
Pluspunten
Minpunten
Roddelcultuur helaas heel erg aanwezig. Weinig teamgevoel, ieder voor zich. En "wie niet voor mij is, is tegen mij'' cultuur.
11 april 2021
Persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg (stage) (voormalige medewerker) - Oostvoorne
Mijn stage contract opgezegd, mijn redenen hiervoor is de werksfeer die erg stressvol was en dat mijn behoefte aan samenwerking als team door anderen niet werd aanvaard. Ik werd als stagiaire beetje aan mijn lot over gelaten en echt gesprekken voeren met mijn stage begeleidster vanwege dat ze het druk had was niet echt mogelijk. Werkdruk is zeer hoog en heb terwijl ik openstond voor leren er niet veel geleerd, tevens wilde ik meedenken in oplossingen maar door de houding van anderen collega's naar mij toe zag er ik er vanaf. Wanneer je niet gemogen wordt merk je dat wel want merkte de roddel cultuur erg op.Pluspunten: De groep was interessant en stagevergoeding meer dan gemiddeld, meer pluspunten kan ik helaas niet noemen.
Pluspunten
Hoge stagevergoeding, interresante groep met afwisseling in taken en werkzaamheden
Minpunten
geen fijne werksfeer, roddelcultuur
2 april 2021
Begeleider wonen (voormalige medewerker) - Dordrecht
Ik zal deze organisatie aan niemand aanradenOnprofessioneel mensen in dienst . Mensen zonder diploma in dienst ,alle stagiairs worden aangenomen
Pluspunten
Minpunten
Onprofessioneel met medewerker om gaan
3 februari 2019
activiteiten begeleidster (voormalige medewerker) - Rotterdam
een hele leuke groep. de cliënten kunnen goed met elkaar omgaan
Pluspunten
genoeg pauze
Minpunten
  1. Interessante werk met afwisseling.