Gemiva-SVG Groep
Review over Gemiva-SVG Groep van een medewerker

12 augustus 2019
Ik heb er bijna 30 jaar met plezier gewerkt in diverse functies. Veel kansen gekregen om mij te ontplooien.
25 juli 2019
Persoonlijk begeleider (voormalige medewerker) - Gouda
Jarenlang gewerkt in verschillende functies, maar kwam er bij alles op neer dat de cliënt niet centraal staat, wat wel beweerd wordt en er ook zeker niet geluisterd wordt naar medewerkers. Met vriendjespolitiek kom je een heel eind, maar dat is niet de manier waarop ik verder wilde, hoewel dat wel gekund had.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden als je de juiste mensen voor je wint
Minpunten
Vriendjespolitiek en handjes boven elkaars hoofd houden
13 juli 2018
Persoonlijk begeleidster (voormalige medewerker) - gouda
geen positive ervaring tijdens mijn ziekte verloop. zelfs mijn salaris stopgezet moest advocaat inschakelen. Verder geven ze wel kansen tot bijscholing dat wel. Collega,s waren niet altijd vriendelijk om het zo netjes mogelijk te verwoorden.
Pluspunten
bijscholing mogelijkheden
Minpunten
organisatie en persooneels management
8 mei 2017
Leerling persoonlijk begeleider (voormalige medewerker) - Gouda
Zeer interessante baan. Veel te leren en te ontdekken. Er worden echter hoge eisen gesteld aan leerlingen, maar een minimale begeleiding geboden. Ik heb de leerwerkplek niet als veilig ervaren.
Pluspunten
Veel te leren
Minpunten
Roddelcultuur
  1. De Gemiva-SVG Groep biedt een goede balans tussen het zijn van zorgaanbieder en het zijn van een goede werkgever.