Gemeente Tilburg

30: Gemeente Tilburg reviews van werknemers

Gezellige werksfeer

Fijne werksfeer leuke collega's Open cultuur. Goede faciliteiten

Onbetrouwbaar

Afdeling PPI trok me aan op een rol als programmanager, kon dit maand later plots alsnog niet waarmaken. Mager opdrachtgeverschap. Geen reflectie of excuses.

Pluspunten

vriendelijk personeel

Minpunten

onbetrouwbaarheid

Leuke organisatie als je niet te veel ambitie hebt.

Gemeente Tilburg is een erg logge organisatie waar fijne en vriendelijke mensen werken. Als je echt iets wilt bereiken of veranderen dan zul je erg veel geduld nodig hebben en tegen teleurstellingen moeten kunnen.Veel vergaderen, netwerken en praten maar weinig concrete voortgang. Als je af en toe een succes bereikt zul je zelf de slingers moeten ophangen.In eerste instantie begin je via een payroll bedrijf waar de gemeente eigenaar van is. Deze organisatie heet 18k een is werkelijkwaar zo ouderwets dat je je waant in de jaren 80. Als je na twee jaar 18k in dienst komt bij gemeente Tilburg en je jezelf ambtenaar mag noemen ben je pas een echte collega en wordt je als onderdeel van de organisatie gezien.Daarvoor staat je vooral in dienst van je collega's en voel je je tweederangs. Een erg leuke organisatie en veel ruimte voor vrije tijd maar als je energie, dromen , ambitie , verandering of resultaten wilt kun je beter niet bij de gemeente Tilburg gaan werken.

Pluspunten

Goede privé balans

Minpunten

Slechte arbeidsetos

Gezellige informele werksfeer

Het werken bij de Gemeente Tilburg is fijn en het team is leuk.

Uitdagende gemeentelijke/politieke omgeving

Uitdagende gemeentelijke (daardoor politieke) omgeving die midden in een IT reorganisatie zit.

Een werkgever waar ik zeker zou willen blijven werken

Elke dag is anders. Ik word erg goed begeleid en heb er erg veel geleerd.

Pluspunten

goede beleiding

Minpunten

prettig om daar te werken

Ik heb veel geleerd bij gemeente. Ook door cursus Ruimtelijke Ordening. Aangezien ik bij team van Ruimtelijke Plannen zit, samen met de juristen en planologen. zij stellen bestemmingsplannen op. Ook planschade komt aan de orde.

Pluspunten

reiskosten worden nu vergoed. je kan thuiswerken mede door programma CAG.

Minpunten

ik reis met trein en soms heb ik best veel vertraging.

Leuke open organisatie met vriendelijke mensen

Leuke open organisatie met vriendelijke mensen. Diversiteit aan type functies, voldoende doorgroei mogelijkheden.

Fijn bedrijf, goed geregeld!

Hier is alles in balans en goed geregeld. Zeer collegiaal en ook altijd bereidt om mee te denken.

Pluspunten

Vrijwel alles.

Minpunten

Geen.

Vooruitstrevende organisatie die talenten benut

Een vooruitstrevende gemeente die positief verrast bij 'klassieke' vooroordelen over een gemeentelijke organisatie. Deze organisaties adopteert bewezen innovaties en nieuwe werkwijzen uit de markt. Ik kom hier gedreven collega's tegen die gepassioneerd werken aan 'hun stad' en de ruimte krijgen om zichzelf en de stad verder te ontwikkelen.

Pluspunten

Leuke collega's, goede cateraar, prettige ligging (winkels rondom panden), dienstfietsen beschikbaar om te pendelen tussen panden, verouderde panden worden op dit moment gerenoveerd

Minpunten

Veel niet-betrokken managers van buitenaf

Weinig teambuilding en management & collega’s die vooral bezig zijn met eigen positie. Er heerst een afschuif-cultuur en weinig: “wij zijn met elkaar Tilburg”.

Pluspunten

Thuiswerk-mogelijkheden

Minpunten

Betrokkenheid management

goedewerkgever

goede balans, goede ontwikkelingsmogelijkheden flexibel.

fijn bedrijf

Fijn bedrijf om te werken altijd behulpzame collegas en steeds weer veel dingen die je bijgeleerd krijgt je werkte elke dag uptodate

grote organisatie met de vrijheid om deels vanuit huis te werken

Bij gemeente Tilburg wordt veel gebruik gemaakt van inhuurkrachten.

Pluspunten

mogelijkheid om vanuit huis te werken

Minpunten

er wordt (te)veel gebruik gemaakt van tijdelijke krachten

Projectmanager PPI

Uitdagende omgeving, zeer prettige collega's. Doorgroeimogelijkheden zijn er, enige wat lastig is is een niet goed functionerend management.

Gezellige Sfeer

Ik had hele fijne collega's om mee te werken. Deze baan was uitdagend voor mij en het was mij een eer om hier mijn werkervaring op te doen.

brede arbeidsstructuur

De gemeente Tilburg is een zeer uitgebreide ambtelijke organisatie. Waarbij er diverse werkzaamheden op allerlei vlakken mogelijk zijn. Helaas is de beperking tot persoonlijke doorgroei binnen de ambtelijke organisatie cultuur hier ook zeer zeker voelbaar.

Pluspunten

de arbeidsmogelijkheden zijn divers

Minpunten

je moet de weg hiernaartoe geheel zelf ten uitvoer brengen

Zet Tilburg op de kaart!

Met alle collega's werkte ik jarenlang samen, 24/7, om Tilburg op de kaart te zetten. We deden dat in een gezellige, intergere, open sfeer. Met ruimte voor opbouwende kritiek waar je persoonlijk kon groeien en altijd met allen één doel nastreefden.

Gezellige informele werkomgeving

Oer het algemeen een fijne werkgever. Alleen de functie is eentonig van aard.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Te laag salaris, weinig doorgroeimogelijkheden

Complexe omgeving met veelvoud aan applicaties

In een complexe omgeving met veelvoud aan applicaties heb ik veel vrijheid binnen mijn werkgebied.

Pluspunten

Sociale omgeving

Minpunten

Niet iedereen is even gedreven.

Netwerkorganisatie met ontwikkelingspotentieel voor medewerkers

De gemeente Tilburg is een organisatie waar je veel voor anderen, maar ook voor jezelf kan betekenen. Jij bent in the lead om je eigen carriere te plannen. Tilburg Actief zorgt ervoor dat je als medewerker de mogelijkheden krijgt om naar je toekomst te kijken.

Pluspunten

Secundaire arbeidsomstandigheden

Minpunten

Koffie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Tilburg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Tilburg per locatie

• Gemeente Tilburg