Gemeente Stichtse Vecht

Gemeente Stichtse Vecht Reviews

Prettige werkomgeving. Zeker voor jongeren die willen doorgroeien.
Ik heb bij verschillende overheidsinstanties gewerkt. Stichtse Vecht is echt een prettige gemeente om voor te werken. Het personeel is vriendelijk en erg betrokken, de gemeente is innovatief, mooi gebouw en genoeg mogelijkheden om flexibel te werken. De omgeving van het gemeentehuis is ook super mooi en mocht je niet van de natuur genieten is er genoeg keus in het bedrijfsrestaurant. Mocht je het werken voor de overheid leuk vinden, dan is de gemeente Stichtse Vecht echt een aanrader!
Ik heb bij Stichtse Vecht veel ruimte gekregen om door te groeien en in verschillende teams en functies gewerkt. Per teammanager verschilt de mate van vrijheid wel, maar het management gelooft sterk in de kracht van iedere individuele medewerker en dat je op zoek mag naar jouw droomfunctie. Je kan hier goed doorleren.
Pluspunten
Werkomgeving in het park aan de Vecht!
Minpunten
Turbulent politiek klimaat
Ik ben iemand die graag met plezier naar mijn werk gaat en graag leert van anderen en andersom. Ik moet ook veel balans in mijn werk hebben als privé. Hoe meer uitdaging in je werk hoe blijer ik word. Het leukste aan een baan is dat je doet wat je leuk vindt en waar je plezier aan beleefd. Het moeilijkst vind ik dat er geen goede samenwerking in het werk is. Niet alleen op je eigen afdeling, maar op alle afdelingen. Als je een goede interne communicatie heb dan kan je ook beter extern communiceren naar de klant toe.
Pluspunten
uitdaging en goede samenwerking
Minpunten
wil meer uitdaging
Werksfeer slecht, teamleider onbekwaam. Was blij toen ik hier weg ging. Tip: Ga hier niet werken !
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
Dat heb ik doorgegeven. Ik vind het leuk om bij dit bedrijf te werken als het mogelijk is!!!
Pluspunten
Een goede werksfeer
Minpunten
Geen cursus of training