Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam Reviews

aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.
Minpunten
oneerlijk beleid, typisch overheid
Gemeente Rotterdam is een fijne organisatie om bij te werken. Helaas zijn ze bezig met bezuinigen waardoor er veel mensen weg moeten. EĂ©n van die mensen ben ik en daarom ben ik bezig met het zoeken van een nieuwe uitdaging buiten de gemeente Rotterdam.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Bezuinigingen op grote schaal
- Je leert hoe om te gaan met mensen. - Professioneel handelen - Vriendelijke collega's, ze stonden altijd klaar voor je als je met vragen kwam. - Het nauwkeurig letten op de ID's en paspoorten.
Pluspunten
Er was ruimte om te pauzeren, eten en drinken waren aanwezig in de zaal.
Minpunten
Door de drukte kwam je niet toe aan je pauze
Rotterdam klopt zo met het beeld dat ervan bestaat: lekker concreet, geen poespas, korte lijnen, aardige mensen met het hart op de tong. We kunnen stevig ruzie met elkaar maken, maar het ook weer goed maken. Geen woorden, maar daden. Het klopt echt ! Ik ben van deze stad en van de Rotterdammers gaan houden. Ik ben trots op het werk dat ik mag doen voor deze stad, voor de medewerkers en voor dus voor haar inwoners.
ze beloven je gouden bergen, maar tegenspraak en of verbeteringen in processen werd niet geaccepteerd.
Pluspunten
lekker salaris
Minpunten
veel moeten geven, maar niks krijgen.
achter de computer, leuke collega's, lange dagen, zelfstandig werk
het leukste is de contact met verschillende top ambtenaren en burgers.
altijd erg leuk gewerkt in de plantsoenendienst van de gemeente Rotterdam via het bedrijf van Kessel dit was een melkertbaan
Pluspunten
heerlijk buitenwerk
Minpunten
regen
vakspecialisme op het gebied van, toezichthouden in de openbare ruimte, toezichthouder AWB, parkeerbelasting, WvW 1994, Wet Mulder, APV/ASV training, bestuursrechterlijk en strafrechterlijk handhaven, praktijkcoaching handhaver, complete opleiding voor handhavers, BOA en PHB docent. Deze vaardigheden allen opgedaan binnen de gemeente Rotterdam.
Het behandelen van aanvragen leerlingenvervoer en het beantwoorden van vragen over leerlingenvervoer, in een goed op elkaar ingespeeld team van 4. Het moeilijkste van de baan is het ad hoc oplossen van problemen die kunnen ontstaan in het vervoer, maar dat is ook uitdagend en elke dag weer verrassend. Het leukste van de baan is de grote mate van zelfstandigheid.
Pluspunten
goed bereikbaar, grote mate van zelfstandigheid
Minpunten
werkdruk
mensen aanspreken op fout gedrag. Geleerd om om te gaan met moeilijke situaties. de directie was altijd aanwezig om ons bijtestaan in bepaalde situaties.aardige en behulpzame collegas.soms heb je wel eens te maken met ongevallen.regelmatig in contact met aardige mensen.
Pluspunten
gratis drankjes en gezellige collegas.
Minpunten
een laag salaris
Organisatie met ongekend goed beleid van hun business applicaties.
Pluspunten
applicatiebeleid
Minpunten
afstand arnhem