Gemeente Rotterdam

Wissen
3,6Salaris en arbeidsvoorwaarden

60 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 122 reviews

Leuke baan

Het was een leuke baan met leuke collega's. Het enige jammere is dat ik weggestuurd ben zonder geldig reden.

Pluspunten

Heel flexibel

Minpunten

Je bent wordt heel snel weggedaan

Gezellige afdeling. Gezellige collega's en elkaar erg behulpzaam

Eigenlijk maar tijdelijk bij de Gemeente Rotterdam gewerkt. (Afgedwongen door recruiter)Hele gezellige afdeling Functioneel Beheer WMO. Zeer leuke collega's Altijd bereikt te helpen. Helaas wilde mijn toenmalige recruiter ActeForce) mij niet door de gemeente laten overnemen.

Pluspunten

Grote kantine, pauzes zelf te bepalen, zeer veel collegialiteit

Minpunten

Reizen naar centrum.

Geweldige omgeving waar je veel kan leren. Helaas weinig doorgroei mogelijkheden. Heel veel mismanagement.

Goed

Prima, geen klachten tot zover. Er wordt goed gezorgd om je werk te doen.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Lange werkdagen

Incompetente medewerkers en pesterijen

De Gemeente Rotterdam moet het helaas doen met medewerkers die bewust anderen onprofessioneel behandelen, pesterijen veroorzaken en onveilige werkomgevingen creëren. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hun burgers. Het is onduidelijk of de Gemeente bewust op zulke mensen selecteert, of dat ze gewoon geen competente medewerkers kunnen vinden. Wel is het duidelijk dat dit de belastingbetaler en Rotterdammer gewoon te veel geld kost.

Pluspunten

Minpunten

Onproffessionele medewerkers

Een organisatie die liever alles afschuift op een ander

aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.

Minpunten

oneerlijk beleid, typisch overheid

Productieve en gezellige werkomgeving

Geen dag is hetzelfde heel variërend werk. Wel standaard dingen die zich elke dag herhalen de randtaken.

Leuke sfeer, en werk

Leuke sfeer op werk. Iedereen staat voor elkaar open en helpt elkaar. Je wordt gelijk als een collega gezien.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Gezellige werkomgeving, waar je heel veel kunt leren

Ik werk hier met heel vele plezier. Jammer is dat na 23 maanden je contract eindigt en je er daarna echt uit moet. Er bestaat hier veel onduidelijkheid over en dat is jammer. De ene gaat bijvoorbeeld toch door en krijgt na 23 maanden alsnog een contract, al dan niet voor onbepaalde tijd en een ander mag na een half jaar weer terug komen en weer een ander kan via een detacheringsbureau door bij dit bedrijf. De onduidelijkheid die hierover bestaat vind ik het meest negatieve punt bij Ro!Entree. Je kunt hier heel veel leren en veel klantcontactervaring op doen. Wanneer je de hele opleiding bij Ro hebt gedaan, dan kan je echt wel zeggen dat je een goede basis hebt voor een functie in een KCC.

Pluspunten

Veel te leren, gezellige collega's

Minpunten

Onduidelijkheid over je toekomst

leerzaam , leergierig , lekker

Leerzaam gezellige sfeer elke dag weer anders doorgroei mogelijkheden

Gemeente Rotterdam

Prima ambtenaren organisatie waar veel persoonlijke groei mogelijk is

je krijgt de kans om door te groeien

Ik heb bij verschillende bedrijven gewerkt en vond het altijd plezierig. zou graag terug willen bij de Gemeente.

Pluspunten

Lucnh

Fijne werkgever

Fijne werkgever, genoeg ruimte voor groei en ondanks grootte van aantal medewerkers ben je nooit ene nummer.

zeer afwisselende baan

Prachtige tijd gehad met veel verschillende functies. Ik ben hier gegroeid tot een meer manager omdat ik met veel verschillende karakter eigenschappen kon werken

flexibele uren en werkdagen

bijvullen van producten en voorbereiden van ontbijt,lunch. schoonmaken en opbergen van de spullen waar het bij hoorde.

Pluspunten

met plezier gewerkt

Minpunten

veel lichamelijke klachten

Organisatie met veel ontwikkelmogelijkheden

Grote organisatie; flexibel werken is mogelijk. Veel aandacht voor loopbaancoaching / ontwikkelmogelijkheden.

Pluspunten

flexibel werken

Minpunten

beperkte reiskostenvergoeding

Goede werkgever

Leuke werkgever met daadkrachtig team van teamleiders.

Pluspunten

Werkomgeving

Minpunten

Doorgroei mogelijkheden

gezellige werkomgeving

De vragen van de Rotterdamers te beantwoorden binnen een geldend script. goede werkomgeving.

Pluspunten

makkelijk te bereiken

Het was een stageplek. Ik heb veel geleerd van deze stage!

Ik had een leuke stageplek hier gevonden. Ik heb de klanten met een bijstandsuitkering geholpen aan een baan. Dit was echt een leuke stageplek. Jammer dat ik niet mocht blijven! Ik hoop dat ik de kans krijg om hier nu als afgestudeerde SJD aan de slag te gaan!

Pluspunten

Leuke werkplek, leuke en leerzame functie en leuke collega's.

Minpunten

Het was een stageplek en ik mocht niet blijven

Mogelijkheden voor thuiswerken en op werkvloer.

Dienstverlenend werk. Zeer intensief. Thuiswerken biedt mogelijkheid tijd flexibel in te delen.

Groeiende organisatie

De gemeente Rotterdam is de eerste organisatie waar ik als Facilitair Medewerker ervaring op deed. Als nieuweling ben ik goed begeleid door mijn manager en door de collega's. Ik heb in projecten gewerkt maar ook ondersteuning gegeven aan de servicedesk. Ook het inrichten van kantoorwerkplekken en verhuizingen hoorde tot dagelijkse werkzaamheden. Wij hadden een heel leuk team die elkaar elke dag klaar stond voor elkaar en ook voor anderen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam per locatie

• Gemeente Rotterdam