Gemeente Rotterdam

Reviews over Management bij Gemeente Rotterdam

Wissen

40 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 122 reviews

Gezellige afdeling. Gezellige collega's en elkaar erg behulpzaam

Eigenlijk maar tijdelijk bij de Gemeente Rotterdam gewerkt. (Afgedwongen door recruiter) Hele gezellige afdeling Functioneel Beheer WMO. Zeer leuke collega's Altijd bereikt te helpen. Helaas wilde mijn toenmalige recruiter ActeForce) mij niet door de gemeente laten overnemen.

Pluspunten

Grote kantine, pauzes zelf te bepalen, zeer veel collegialiteit

Minpunten

Reizen naar centrum.

Geweldige omgeving waar je veel kan leren. Helaas weinig doorgroei mogelijkheden. Heel veel mismanagement.

Incompetente medewerkers en pesterijen

De Gemeente Rotterdam moet het helaas doen met medewerkers die bewust anderen onprofessioneel behandelen, pesterijen veroorzaken en onveilige werkomgevingen creëren. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hun burgers. Het is onduidelijk of de Gemeente bewust op zulke mensen selecteert, of dat ze gewoon geen competente medewerkers kunnen vinden. Wel is het duidelijk dat dit de belastingbetaler en Rotterdammer gewoon te veel geld kost.

Pluspunten

Minpunten

Onproffessionele medewerkers

Gezellige collages

Heb 2 jaar voor gemeente Rotterdam gewerkt kijk er nog steeds positief op terug. Mocht bij de afdeling team housing (Datacenter beheer) me werkzaam heden verrichten en dat is een zeer gezellige club mannen. Als er gewerkt moet worden staat iedereen er ook maar tussen door zeker tijd voor een grap en grol. Met overwerken ook iedereen staat er wel als het moet om elkaar te helpen. het zijn echt collages van elkaar en geen medewerkers van het bedrijf kwa houding.

Pluspunten

Gezellige bedrijfscultuur en als in huur ben je ook gewoon een van de collages

Minpunten

Niet zo ondekt

Ongezellig werk sfeer

Ik ging tegen me zin naar me werk.Het was geen gezellig werkplek

Pluspunten

Geen plus punt

Minpunten

Schijnheilige medewerkers

Erg teleurstellend

Vreselijke sfeer, onbekwame teamleider('s),/managers, te weinig bezetting, slechte werkgever

Goede werksfeer, professioneel

Onder collega's is er een goede sfeer. Ze zijn behulpzaam en professioneel. Er is goede ondersteuning als je start als nieuwe medewerker en de werkplekken (flexplekken) worden goed verzorgd.

Fijne werkgever

Fijne werkgever, genoeg ruimte voor groei en ondanks grootte van aantal medewerkers ben je nooit ene nummer.

zeer afwisselende baan

Prachtige tijd gehad met veel verschillende functies. Ik ben hier gegroeid tot een meer manager omdat ik met veel verschillende karakter eigenschappen kon werken

Groeiende organisatie

De gemeente Rotterdam is de eerste organisatie waar ik als Facilitair Medewerker ervaring op deed. Als nieuweling ben ik goed begeleid door mijn manager en door de collega's. Ik heb in projecten gewerkt maar ook ondersteuning gegeven aan de servicedesk. Ook het inrichten van kantoorwerkplekken en verhuizingen hoorde tot dagelijkse werkzaamheden. Wij hadden een heel leuk team die elkaar elke dag klaar stond voor elkaar en ook voor anderen.

Mooi werkomgeven

Was leuke baan en leuk ervaringen met een gezellig team

Pluspunten

Aardig collega's en mogelijkheid om te ontwikkelen

Minpunten

stress

gezellige werkomgeving

Gezellige werksfeer, kon goed omgaan met mn collega's en leidinggevende

Veelzijdige organisatie

Ik koppelde applicaties van diverse diensten aan de basisregistratie personen en adressen. Dit was een technische, maar vooral ook een organisatorische taak. Ik heb geleerd dat je vaak met diplomatie en charme veel meer gedaan kreeg. Ik heb ook geleerd dat je soms geduld moet opbrengen, maar dat zelfinitiatief zaken snel weer in werking kan brengen. Het leukste van de baan waren de vele contacten op alle niveau, van topmanagement tot systeembeheer. Het moeilijkste was het afscheid nemen.

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

soms trage besluitvorming

diverse stad met veel ambities

Rotterdam is nog heel erg zoekende als het om samenwerking tussen cluster MO en W&I gaat. Heel er versnippert, waardoor het voor de uitvoering niet makkelijk is de goede stappen te zetten.

Pluspunten

flexible werktijden, mogelijkheden thuis te werken

Minpunten

weinig doorgrooimogelijkheden, diversiteit in de uitvoering is niet terug te zien in het management

Goede managementcultuur, gericht op groei en ontwikkeling

Een werkdag is nooit zonder vergaderingen, waarbij er wordt afgestemd over allerlei onderwerpen. De uitdaging is besluitvorming op ambtelijk en bestuurlijk niveau, met om je heen allerlei stakeholders die ook belangen hebben bij de besluitvorming. Wat ik het leukste vind aan de baan is de complexiteit van de omgeving. Dit is tegelijkertijd ook het meest moeilijk. De cultuur binnen de gemeente is gericht op ontwikkeling, groei en integriteit. Een zeer prettige organisatie om voor te werken.

Pluspunten

Prachtig gebouw met uitzicht op Erasmusbrug, goede lunch

Productie en gezellig om daar te werken

Echt lekker om daar te werken. Goed medewerkers en staff. Ik hou van buiten werken. Jammer is er geen werk meer.

Op een belangrijke afdeling gewerkt

Het werk is voor belang om de veiligheid van burgers te waarborgen

Professionele organisatie, prettige werkomgeving voor afstudeerstage

Goed georganiseerde afdeling, behulpzame collega's en en prettige werksfeer

Gezellige collegeale weksfeer

Leuke informele bedrijfscultuur, waar je een op een contact hebt met de klanten.

Top!

Ik ben tevreden dat ik deze prachtige kans heb gekregen om mezelf binnen zo een korte tijd na mijn studie te bewijzen en voor de afdelingshoofd! Ik heb zoveel geleerd, gewerkt, gedaan dat ik na dit alles aan kan!

Pluspunten

Goede werksfeer, mooi gebouw, goed bereikbaarheid, midden in het centrum

Minpunten

Prettige samenwerking met de vaste medewerkers op het servicepunt

Zeer prettig samengewerkt, heb voldoende kennis en ervaring kunnen delen met de vaste medewerkers op het servicepunt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam per locatie

• Gemeente Rotterdam