Gemeente Rotterdam

Reviews over Doorgroei en promotie bij Gemeente Rotterdam

Wissen
3,4Doorgroei en promotie

56 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 122 reviews

Gezellige afdeling. Gezellige collega's en elkaar erg behulpzaam

Eigenlijk maar tijdelijk bij de Gemeente Rotterdam gewerkt. (Afgedwongen door recruiter) Hele gezellige afdeling Functioneel Beheer WMO. Zeer leuke collega's Altijd bereikt te helpen. Helaas wilde mijn toenmalige recruiter ActeForce) mij niet door de gemeente laten overnemen.

Pluspunten

Grote kantine, pauzes zelf te bepalen, zeer veel collegialiteit

Minpunten

Reizen naar centrum.

Geweldige omgeving waar je veel kan leren. Helaas weinig doorgroei mogelijkheden. Heel veel mismanagement.

Leuke sfeer, en werk

Leuke sfeer op werk. Iedereen staat voor elkaar open en helpt elkaar. Je wordt gelijk als een collega gezien.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Gezellige werkomgeving, waar je heel veel kunt leren

Ik werk hier met heel vele plezier. Jammer is dat na 23 maanden je contract eindigt en je er daarna echt uit moet. Er bestaat hier veel onduidelijkheid over en dat is jammer. De ene gaat bijvoorbeeld toch door en krijgt na 23 maanden alsnog een contract, al dan niet voor onbepaalde tijd en een ander mag na een half jaar weer terug komen en weer een ander kan via een detacheringsbureau door bij dit bedrijf. De onduidelijkheid die hierover bestaat vind ik het meest negatieve punt bij Ro!Entree. Je kunt hier heel veel leren en veel klantcontactervaring op doen. Wanneer je de hele opleiding bij Ro hebt gedaan, dan kan je echt wel zeggen dat je een goede basis hebt voor een functie in een KCC.

Pluspunten

Veel te leren, gezellige collega's

Minpunten

Onduidelijkheid over je toekomst

leerzaam , leergierig , lekker

Leerzaam gezellige sfeer elke dag weer anders doorgroei mogelijkheden

Gemeente Rotterdam

Prima ambtenaren organisatie waar veel persoonlijke groei mogelijk is

je krijgt de kans om door te groeien

Ik heb bij verschillende bedrijven gewerkt en vond het altijd plezierig. zou graag terug willen bij de Gemeente.

Pluspunten

Lucnh

Fijne werkgever

Fijne werkgever, genoeg ruimte voor groei en ondanks grootte van aantal medewerkers ben je nooit ene nummer.

zeer afwisselende baan

Prachtige tijd gehad met veel verschillende functies. Ik ben hier gegroeid tot een meer manager omdat ik met veel verschillende karakter eigenschappen kon werken

Goede werkgever

Leuke werkgever met daadkrachtig team van teamleiders.

Pluspunten

Werkomgeving

Minpunten

Doorgroei mogelijkheden

Stageplek

Fijne, leerzame stageplek. Fijne collega's en een fijne omgeving.

hetzelfde als mijn vorige review

Goede stageplek bij gemeente Rotterdam. Jammer dat ik niet mocht blijven.

Het was een stageplek. Ik heb veel geleerd van deze stage!

Ik had een leuke stageplek hier gevonden. Ik heb de klanten met een bijstandsuitkering geholpen aan een baan. Dit was echt een leuke stageplek. Jammer dat ik niet mocht blijven! Ik hoop dat ik de kans krijg om hier nu als afgestudeerde SJD aan de slag te gaan!

Pluspunten

Leuke werkplek, leuke en leerzame functie en leuke collega's.

Minpunten

Het was een stageplek en ik mocht niet blijven

Groeiende organisatie

De gemeente Rotterdam is de eerste organisatie waar ik als Facilitair Medewerker ervaring op deed. Als nieuweling ben ik goed begeleid door mijn manager en door de collega's. Ik heb in projecten gewerkt maar ook ondersteuning gegeven aan de servicedesk. Ook het inrichten van kantoorwerkplekken en verhuizingen hoorde tot dagelijkse werkzaamheden. Wij hadden een heel leuk team die elkaar elke dag klaar stond voor elkaar en ook voor anderen.

Mooi werkomgeven

Was leuke baan en leuk ervaringen met een gezellig team

Pluspunten

Aardig collega's en mogelijkheid om te ontwikkelen

Minpunten

stress

gezellige werkomgeving

Gezellige werksfeer, kon goed omgaan met mn collega's en leidinggevende

Contract

Bij gemeente rotterdam worden voornamelijk 0 uur contracten gegeven . familie van ambtenaren komen makkelijk binnen + vast contract

Veelzijdige organisatie

Ik koppelde applicaties van diverse diensten aan de basisregistratie personen en adressen. Dit was een technische, maar vooral ook een organisatorische taak. Ik heb geleerd dat je vaak met diplomatie en charme veel meer gedaan kreeg. Ik heb ook geleerd dat je soms geduld moet opbrengen, maar dat zelfinitiatief zaken snel weer in werking kan brengen. Het leukste van de baan waren de vele contacten op alle niveau, van topmanagement tot systeembeheer. Het moeilijkste was het afscheid nemen.

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

soms trage besluitvorming

het is een fijne werkgever waar je fijn kan werken en veel kan leren.

het is een fijne werkgever waar je fijn kan werken en veel kan leren.

Goede managementcultuur, gericht op groei en ontwikkeling

Een werkdag is nooit zonder vergaderingen, waarbij er wordt afgestemd over allerlei onderwerpen. De uitdaging is besluitvorming op ambtelijk en bestuurlijk niveau, met om je heen allerlei stakeholders die ook belangen hebben bij de besluitvorming. Wat ik het leukste vind aan de baan is de complexiteit van de omgeving. Dit is tegelijkertijd ook het meest moeilijk. De cultuur binnen de gemeente is gericht op ontwikkeling, groei en integriteit. Een zeer prettige organisatie om voor te werken.

Pluspunten

Prachtig gebouw met uitzicht op Erasmusbrug, goede lunch

productieve en gezellige werkomgeving, een ideale stageplek.

productieve en gezellige werkomgeving, een ideale stageplek.

Pluspunten

betaalde stage

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam per locatie

• Gemeente Rotterdam