Gemeente Rotterdam

Reviews over Bedrijfscultuur bij Gemeente Rotterdam

Wissen

85 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 122 reviews

Leuke baan

Het was een leuke baan met leuke collega's. Het enige jammere is dat ik weggestuurd ben zonder geldig reden.

Pluspunten

Heel flexibel

Minpunten

Je bent wordt heel snel weggedaan

Er werken leuke collega's met het idee om de burgers verder te helpen.

Gezellige afdeling. Gezellige collega's en elkaar erg behulpzaam

Eigenlijk maar tijdelijk bij de Gemeente Rotterdam gewerkt. (Afgedwongen door recruiter) Hele gezellige afdeling Functioneel Beheer WMO. Zeer leuke collega's Altijd bereikt te helpen. Helaas wilde mijn toenmalige recruiter ActeForce) mij niet door de gemeente laten overnemen.

Pluspunten

Grote kantine, pauzes zelf te bepalen, zeer veel collegialiteit

Minpunten

Reizen naar centrum.

Geweldige omgeving waar je veel kan leren. Helaas weinig doorgroei mogelijkheden. Heel veel mismanagement.

Incompetente medewerkers en pesterijen

De Gemeente Rotterdam moet het helaas doen met medewerkers die bewust anderen onprofessioneel behandelen, pesterijen veroorzaken en onveilige werkomgevingen creëren. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hun burgers. Het is onduidelijk of de Gemeente bewust op zulke mensen selecteert, of dat ze gewoon geen competente medewerkers kunnen vinden. Wel is het duidelijk dat dit de belastingbetaler en Rotterdammer gewoon te veel geld kost.

Pluspunten

Minpunten

Onproffessionele medewerkers

Gezellige collages

Heb 2 jaar voor gemeente Rotterdam gewerkt kijk er nog steeds positief op terug. Mocht bij de afdeling team housing (Datacenter beheer) me werkzaam heden verrichten en dat is een zeer gezellige club mannen. Als er gewerkt moet worden staat iedereen er ook maar tussen door zeker tijd voor een grap en grol. Met overwerken ook iedereen staat er wel als het moet om elkaar te helpen. het zijn echt collages van elkaar en geen medewerkers van het bedrijf kwa houding.

Pluspunten

Gezellige bedrijfscultuur en als in huur ben je ook gewoon een van de collages

Minpunten

Niet zo ondekt

Ongezellig werk sfeer

Ik ging tegen me zin naar me werk.Het was geen gezellig werkplek

Pluspunten

Geen plus punt

Minpunten

Schijnheilige medewerkers

Een "luie" werkomgeving

De meeste mensen maken hun tijd vol met het drinken van koffie op de diverse locaties en het rondrijden in voertuigen. Controle er op is er nauwelijks en men komt er meestal nog mee weg ook.

Productieve en gezellige werkomgeving

Geen dag is hetzelfde heel variërend werk. Wel standaard dingen die zich elke dag herhalen de randtaken.

Leuke sfeer, en werk

Leuke sfeer op werk. Iedereen staat voor elkaar open en helpt elkaar. Je wordt gelijk als een collega gezien.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Mooie uitdagende omgeving

Leuke opdracht met absoluut veel uitdagingen. Je kan zelf je opdracht verder uitbreiden als je zelf durft te kijken dan je exacte opdracht. Heerlijk innovatief.

Hoge werkdruk maar te doen

Het is altijd druk, maar door de gezellige collega's gaat de dag wat sneller. Ook omdat je de hele tijd bezig ben vliegt de tijd voorbij. Ze betalen goed.

Gezellige werkomgeving, waar je heel veel kunt leren

Ik werk hier met heel vele plezier. Jammer is dat na 23 maanden je contract eindigt en je er daarna echt uit moet. Er bestaat hier veel onduidelijkheid over en dat is jammer. De ene gaat bijvoorbeeld toch door en krijgt na 23 maanden alsnog een contract, al dan niet voor onbepaalde tijd en een ander mag na een half jaar weer terug komen en weer een ander kan via een detacheringsbureau door bij dit bedrijf. De onduidelijkheid die hierover bestaat vind ik het meest negatieve punt bij Ro!Entree. Je kunt hier heel veel leren en veel klantcontactervaring op doen. Wanneer je de hele opleiding bij Ro hebt gedaan, dan kan je echt wel zeggen dat je een goede basis hebt voor een functie in een KCC.

Pluspunten

Veel te leren, gezellige collega's

Minpunten

Onduidelijkheid over je toekomst

leerzaam , leergierig , lekker

Leerzaam gezellige sfeer elke dag weer anders doorgroei mogelijkheden

Erg teleurstellend

Vreselijke sfeer, onbekwame teamleider('s),/managers, te weinig bezetting, slechte werkgever

Mooie tijd.

Ik was nog betrekkelijk groen op mijn vakgebied. Doordat sociale collega's bereid waren hun kennis te delen, heb ik in korte tijd zeer veel opgestoken. Ik zou graag terugkomen op deze plek!

Pluspunten

Leerzame werkomgeving, flexibiliteit qua invulling werktijd

Minpunten

Druk

Prettige werkomgeving

Werken in het Kralingse Bos was een geweldige en leerzame ervaring.

Goede werksfeer, professioneel

Onder collega's is er een goede sfeer. Ze zijn behulpzaam en professioneel. Er is goede ondersteuning als je start als nieuwe medewerker en de werkplekken (flexplekken) worden goed verzorgd.

bij de gemeente Rotterdam kan je lekker flexen

Werken bij gemeente Rotterdam vind ik helemaal geweldig! Vooral het flexen binnen een fijne werkomgeving. De meeste collega's zijn ook down to earth.

Goede werkgever

Leuke werkgever met daadkrachtig team van teamleiders.

Pluspunten

Werkomgeving

Minpunten

Doorgroei mogelijkheden

Stageplek

Fijne, leerzame stageplek. Fijne collega's en een fijne omgeving.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam per locatie

• Gemeente Rotterdam