Gemeente Rotterdam

Reviews voor Communicatieadviseur (m/v) bij Gemeente Rotterdam

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Sinds ik bij de gemeente Rotterdam werk heb ik alle trainingen en cursussen die ik wilde, mogen volgen. Zo heb ik binnen mijn werk specialismen ontwikkeld waardoor mijn baan geen jaar hetzelfde was, hoewel de functienaam gelijk bleef. Als je leidinggevende en collega's je interessante klussen gunnen en je bent zelf proactief, kun je enorme veel halen uit een lang dienstverband. En zelfs als je aangeeft weg te willen, krijg je daarbij maximale ondersteuning, variërend van een carrièrecoach tot iemand die een professionele profielfoto van je maakt tot een minicursus netwerken en solliciteren. Qua salaris zit er al vrij snel een grens aan doorgroeien -als je geen leiding wilt geven of iets dergelijks- maar dit soort ontwikkelmogelijkheden en de secundaire arbeidsvoorwaarden compenseren de financiële stagnatie wat mij betreft. De cultuur is behoorlijk hiërarchisch en je moet tactisch zijn als je kritiek wilt uiten. De hoeveelheid systemen en geschreven regels zijn de laatste jaren erg afgenomen En de vrijheid, door flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden, juist toe.
Pluspunten
Alle kans om je te onplooien.
Minpunten
De grens aan het salaris als je geen leiding wilt geven.