Gemeente Rotterdam

Reviews voor Callcentermedewerker (m/v) bij Gemeente Rotterdam

Ik werk hier met heel vele plezier. Jammer is dat na 23 maanden je contract eindigt en je er daarna echt uit moet. Er bestaat hier veel onduidelijkheid over en dat is jammer. De ene gaat bijvoorbeeld toch door en krijgt na 23 maanden alsnog een contract, al dan niet voor onbepaalde tijd en een ander mag na een half jaar weer terug komen en weer een ander kan via een detacheringsbureau door bij dit bedrijf. De onduidelijkheid die hierover bestaat vind ik het meest negatieve punt bij Ro!Entree. Je kunt hier heel veel leren en veel klantcontactervaring op doen. Wanneer je de hele opleiding bij Ro hebt gedaan, dan kan je echt wel zeggen dat je een goede basis hebt voor een functie in een KCC.
Pluspunten
Veel te leren, gezellige collega's
Minpunten
Onduidelijkheid over je toekomst
Callcenter agent bij de gemeente Rotterdam. Mijn skills, sociale zaken en werkgelegenheid en publiekszaken Rotterdam. Via het gemeente systeem geef ik de burger van Rotterdam antwoord op de vraag. Ik zie het zo dat ik de reisleider bent en dat ik de burger mee neemt in de spinnenweb van alle regels en wetten van de Gemeente Rotterdam, en zo de burger zo goed mogelijk een antwoord te geven op de vraag. Dagelijks worden wij beoordeeld, zo ben ik in de afgelopen 4 maanden 15 keer beoordeeld. Zo scoor ik 95 %. Zo werd klantauthenticatie – empathie – en luisteren, samenvatten, en doorvragen streng beoordeeld. Ook voor deze punten scoor ik 95%.
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten