Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam Reviews

Mooi menswaardige gemeente

Nu met pensioen maar wil graag actief blijven in een gelijkgestemden functie partime. Als groeps trainer W&I .

Geweldige omgeving waar je veel kan leren. Helaas weinig doorgroei mogelijkheden. Heel veel mismanagement.

Goed

Prima, geen klachten tot zover. Er wordt goed gezorgd om je werk te doen.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Lange werkdagen

Incompetente medewerkers en pesterijen

De Gemeente Rotterdam moet het helaas doen met medewerkers die bewust anderen onprofessioneel behandelen, pesterijen veroorzaken en onveilige werkomgevingen creëren.Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hun burgers. Het is onduidelijk of de Gemeente bewust op zulke mensen selecteert, of dat ze gewoon geen competente medewerkers kunnen vinden. Wel is het duidelijk dat dit de belastingbetaler en Rotterdammer gewoon te veel geld kost.

Pluspunten

Minpunten

Onproffessionele medewerkers

Gemeente Rotterdam is elke keer weer de gemeente waar ik graag naar terugkeer nadat ik in andere gemeenten werkzaam ben geweest.

Gezellige collages

Heb 2 jaar voor gemeente Rotterdam gewerkt kijk er nog steeds positief op terug. Mocht bij de afdeling team housing (Datacenter beheer) me werkzaam heden verrichten en dat is een zeer gezellige club mannen.Als er gewerkt moet worden staat iedereen er ook maar tussen door zeker tijd voor een grap en grol. Met overwerken ook iedereen staat er wel als het moet om elkaar te helpen. het zijn echt collages van elkaar en geen medewerkers van het bedrijf kwa houding.

Pluspunten

Gezellige bedrijfscultuur en als in huur ben je ook gewoon een van de collages

Minpunten

Niet zo ondekt

Ongezellig werk sfeer

Ik ging tegen me zin naar me werk.Het was geen gezellig werkplek

Pluspunten

Geen plus punt

Minpunten

Schijnheilige medewerkers

Een organisatie die liever alles afschuift op een ander

aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.

Minpunten

oneerlijk beleid, typisch overheid

Een "luie" werkomgeving

De meeste mensen maken hun tijd vol met het drinken van koffie op de diverse locaties en het rondrijden in voertuigen. Controle er op is er nauwelijks en men komt er meestal nog mee weg ook.

Goed bedrijf

Leuke tijd gehad met een vaste aanstelling top bedrijf

Pluspunten

Gezellig met elkaar

Minpunten

In de regen lopen :)

Productieve en gezellige werkomgeving

Geen dag is hetzelfde heel variërend werk. Wel standaard dingen die zich elke dag herhalen de randtaken.

Leuke sfeer, en werk

Leuke sfeer op werk. Iedereen staat voor elkaar open en helpt elkaar. Je wordt gelijk als een collega gezien.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Mooie uitdagende omgeving

Leuke opdracht met absoluut veel uitdagingen. Je kan zelf je opdracht verder uitbreiden als je zelf durft te kijken dan je exacte opdracht. Heerlijk innovatief.

Hoge werkdruk maar te doen

Het is altijd druk, maar door de gezellige collega's gaat de dag wat sneller. Ook omdat je de hele tijd bezig ben vliegt de tijd voorbij. Ze betalen goed.

Werken voor de gemeente Rotterdam is gewoon fijn!!

Eventuele navraag over mij is op te vragen bij Sandra Pruijssers,.

Gezellige werkomgeving, waar je heel veel kunt leren

Ik werk hier met heel vele plezier. Jammer is dat na 23 maanden je contract eindigt en je er daarna echt uit moet. Er bestaat hier veel onduidelijkheid over en dat is jammer. De ene gaat bijvoorbeeld toch door en krijgt na 23 maanden alsnog een contract, al dan niet voor onbepaalde tijd en een ander mag na een half jaar weer terug komen en weer een ander kan via een detacheringsbureau door bij dit bedrijf. De onduidelijkheid die hierover bestaat vind ik het meest negatieve punt bij Ro!Entree. Je kunt hier heel veel leren en veel klantcontactervaring op doen. Wanneer je de hele opleiding bij Ro hebt gedaan, dan kan je echt wel zeggen dat je een goede basis hebt voor een functie in een KCC.

Pluspunten

Veel te leren, gezellige collega's

Minpunten

Onduidelijkheid over je toekomst

leerzaam , leergierig , lekker

Leerzaam gezellige sfeer elke dag weer anders doorgroei mogelijkheden

Erg teleurstellend

Vreselijke sfeer, onbekwame teamleider('s),/managers, te weinig bezetting, slechte werkgever

Gemeente Rotterdam

Prima ambtenaren organisatie waar veel persoonlijke groei mogelijk is

Mooie tijd.

Ik was nog betrekkelijk groen op mijn vakgebied. Doordat sociale collega's bereid waren hun kennis te delen, heb ik in korte tijd zeer veel opgestoken. Ik zou graag terugkomen op deze plek!

Pluspunten

Leerzame werkomgeving, flexibiliteit qua invulling werktijd

Minpunten

Druk

je krijgt de kans om door te groeien

Ik heb bij verschillende bedrijven gewerkt en vond het altijd plezierig. zou graag terug willen bij de Gemeente.

Pluspunten

Lucnh

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

Reviews over Gemeente Rotterdam gesorteerd op locatie