Gemeente Rotterdam
Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

werken voor de mooiste stad van het land is een hele eer

18 mei 2013
Het behandelen van aanvragen leerlingenvervoer en het beantwoorden van vragen over leerlingenvervoer, in een goed op elkaar ingespeeld team van 4. Het moeilijkste van de baan is het ad hoc oplossen van problemen die kunnen ontstaan in het vervoer, maar dat is ook uitdagend en elke dag weer verrassend. Het leukste van de baan is de grote mate van zelfstandigheid.
Pluspunten
goed bereikbaar, grote mate van zelfstandigheid
Minpunten
werkdruk
21 juni 2021
Medewerker bezwaar en beroep Participatiewet/Jeugdwet/Tozo (huidige medewerker) - Rotterdam
Gemeente Rotterdam is elke keer weer de gemeente waar ik graag naar terugkeer nadat ik in andere gemeenten werkzaam ben geweest.
6 juni 2021
Datacenter Engineer (voormalige medewerker) - Rotterdam
Heb 2 jaar voor gemeente Rotterdam gewerkt kijk er nog steeds positief op terug. Mocht bij de afdeling team housing (Datacenter beheer) me werkzaam heden verrichten en dat is een zeer gezellige club mannen.Als er gewerkt moet worden staat iedereen er ook maar tussen door zeker tijd voor een grap en grol. Met overwerken ook iedereen staat er wel als het moet om elkaar te helpen. het zijn echt collages van elkaar en geen medewerkers van het bedrijf kwa houding.
Pluspunten
Gezellige bedrijfscultuur en als in huur ben je ook gewoon een van de collages
Minpunten
Niet zo ondekt
30 augustus 2020
Productieleider (voormalige medewerker) - Rotterdam
aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.
Minpunten
oneerlijk beleid, typisch overheid
  1. werken voor de mooiste stad van het land is een hele eer