Gemeente Rotterdam
Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

25 juli 2014
Het bezoeken van schoolpleinen tijdens de tussen en naschoolse periode om diverse activiteiten aan te bieden, contacten leggen en observeren van zowel positieve en negatieve van deelnemers (jongens en meisjes) van 5 t/m 14 jaar plus de ouders. Samen werkingspartners en natuurlijk i.s.m. 1 a 2 collega's. Na elke activiteit werd er een logboek ingevuld met (inhoud) aantal deelnemers, sfeer, en terugblik op de vorige activiteit i.v.m. ontwikkelingen van de algehele doelstelling en ter info voor de directie. Mijn collega's waren/zijn professionals en stagiairs als ook vrijwilligers waar ik sturing/leiding aan gaf. De sfeer onderling heb ik in de meeste gevallen als flexibel en horizontaal ervaren. Het leukste van mijn baan was de output van deelnemers(wat je er instopt/steekt krijg je dubbel terug). Het moeilijkste is om bruggen te bouwen, dit kost enorm veel fysieke/mentale energie (tropen jaren) het voortdurend alert zijn en blijven ook al heb je je dag niet.
Pluspunten
Werkkleding voorzien van logo, bij avondwerk betaalde maaltijd en tijds compensatie extra.
Minpunten
Niet roken, altijd op taal gebruik letten, onberijkbare jeugd, soms erg lange dagen.
30 augustus 2020
Productieleider (voormalige medewerker) - Rotterdam
aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.
Minpunten
oneerlijk beleid, typisch overheid
12 maart 2020
Chauffeur (voormalige medewerker) - Rotterdam
Leuke tijd gehad met een vaste aanstelling top bedrijf
Pluspunten
Gezellig met elkaar
Minpunten
In de regen lopen :)
24 februari 2020
Beveiligingsmedewerker (huidige medewerker) - Rotterdam
Geen dag is hetzelfde heel variërend werk. Wel standaard dingen die zich elke dag herhalen de randtaken.
  1. Intensief agogischwerk in de buitenruimtes, als middel sport, spel en binding opbouwen met deelners en ouders ed.