Gemeente Rotterdam
Bekijk alle reviews over Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam

Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

Hoge werkdruk maar te doen

Het is altijd druk, maar door de gezellige collega's gaat de dag wat sneller. Ook omdat je de hele tijd bezig ben vliegt de tijd voorbij. Ze betalen goed.

Zelfde functieZelfde locatie

Leerzaam

Leerzame baan over de rechten en plichten van de burgers. Je leert er een hoop. Je moet wel tegen een duwtje kunnen en kunnen accepteren dat er niet altijd een oplossing is
Zelfde functieZelfde locatie

gezellige werkomgeving

De vragen van de Rotterdamers te beantwoorden binnen een geldend script. goede werkomgeving.

Pluspunten

makkelijk te bereiken

Chaos en vriendjespolitiek

De sollicitatieprocedure was uitstekend niets op aan te merken, het werk zelf was ook geen probleem. Als enige vrouw (op locatie) in een mannenwereld is het wel nodig om de (veelal) seksistische opmerkingen naast je neer te leggen. Een chaos zo maar te zeggen😅Ik ben helaas door vriendjespolitiek niet meer werkzaam voor de Gemeente Rotterdam aangezien me na 7 maanden werken werd gezegd "als je niet verteld waar je woont hoef je morgen niet terug te komen". Terwijl in mijn CV mijn adres is toegevoegd en de brieven van de gemeente altijd netjes in me brievenbus kwamen. 🧐Ik heb ontslag genomen omdat er met sommige "bazen" geen normaal gesprek te voeren is maar nooit een officiële ontslagbrief ontvangen.

Pluspunten

Gezellige collega's Doorgroeimogelijkheden in overvloed Nooit een dag hetzelfde

Minpunten

Meerdere luistert helaas alleen naar eigen stem, Je kan zomaar naar een andere locatie worden gestuurd zonder gegronde renden of overleg, Vriendjespolitiek sterk aanwezig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam gesorteerd op locatie

• Gemeente Rotterdam
  • Hoge werkdruk maar te doen