Gemeente Rotterdam
Bekijk alle reviews over Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam

Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

Gezellige werkomgeving, waar je heel veel kunt leren

Ik werk hier met heel vele plezier. Jammer is dat na 23 maanden je contract eindigt en je er daarna echt uit moet. Er bestaat hier veel onduidelijkheid over en dat is jammer. De ene gaat bijvoorbeeld toch door en krijgt na 23 maanden alsnog een contract, al dan niet voor onbepaalde tijd en een ander mag na een half jaar weer terug komen en weer een ander kan via een detacheringsbureau door bij dit bedrijf. De onduidelijkheid die hierover bestaat vind ik het meest negatieve punt bij Ro!Entree. Je kunt hier heel veel leren en veel klantcontactervaring op doen. Wanneer je de hele opleiding bij Ro hebt gedaan, dan kan je echt wel zeggen dat je een goede basis hebt voor een functie in een KCC.

Pluspunten

Veel te leren, gezellige collega's

Minpunten

Onduidelijkheid over je toekomst

Zelfde functieZelfde locatie

Callcenter agent bij de gemeente Rotterdam.

Callcenter agent bij de gemeente Rotterdam. Mijn skills, sociale zaken en werkgelegenheid en publiekszaken Rotterdam. Via het gemeente systeem geef ik de burger van Rotterdam antwoord op de vraag. Ik zie het zo dat ik de reisleider bent en dat ik de burger mee neemt in de spinnenweb van alle regels en wetten van de Gemeente Rotterdam, en zo de burger zo goed mogelijk een antwoord te geven op de vraag. Dagelijks worden wij beoordeeld, zo ben ik in de afgelopen 4 maanden 15 keer beoordeeld. Zo scoor ik 95 %. Zo werd klantauthenticatie – empathie – en luisteren, samenvatten, en doorvragen streng beoordeeld. Ook voor deze punten scoor ik 95%.

Pluspunten

leuke werksfeer

Chaos en vriendjespolitiek

De sollicitatieprocedure was uitstekend niets op aan te merken, het werk zelf was ook geen probleem. Als enige vrouw (op locatie) in een mannenwereld is het wel nodig om de (veelal) seksistische opmerkingen naast je neer te leggen. Een chaos zo maar te zeggen😅Ik ben helaas door vriendjespolitiek niet meer werkzaam voor de Gemeente Rotterdam aangezien me na 7 maanden werken werd gezegd "als je niet verteld waar je woont hoef je morgen niet terug te komen". Terwijl in mijn CV mijn adres is toegevoegd en de brieven van de gemeente altijd netjes in me brievenbus kwamen. 🧐Ik heb ontslag genomen omdat er met sommige "bazen" geen normaal gesprek te voeren is maar nooit een officiële ontslagbrief ontvangen.

Pluspunten

Gezellige collega's Doorgroeimogelijkheden in overvloed Nooit een dag hetzelfde

Minpunten

Meerdere luistert helaas alleen naar eigen stem, Je kan zomaar naar een andere locatie worden gestuurd zonder gegronde renden of overleg, Vriendjespolitiek sterk aanwezig

Gezellige afdeling. Gezellige collega's en elkaar erg behulpzaam

Eigenlijk maar tijdelijk bij de Gemeente Rotterdam gewerkt. (Afgedwongen door recruiter)Hele gezellige afdeling Functioneel Beheer WMO. Zeer leuke collega's Altijd bereikt te helpen. Helaas wilde mijn toenmalige recruiter ActeForce) mij niet door de gemeente laten overnemen.

Pluspunten

Grote kantine, pauzes zelf te bepalen, zeer veel collegialiteit

Minpunten

Reizen naar centrum.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam gesorteerd op locatie

• Gemeente Rotterdam
  • Gezellige werkomgeving, waar je heel veel kunt leren