Gemeente Rotterdam
Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

geweldige colega's

4 november 2015
Ik begon als trambestuurster. Het was een geweldige tijd. Ik organiseerde steeds avondjes uit zoals uit eten of bowlen. Na enige tijd kreeg ik een vast lijn en dat was makkelijker plannen voor de avondjes uit. Wij waren met zijn alle een goed team. Ik kwam toen mijn ex man tegen. Omdat wij gelijke diensten wilde draaien gingen wij naar de bus. Buschauffeur ik vond het geweldig vaste lijn, je kende je klanten het was gezellig bij ons. De laatste dag dat ik zou gaan rijden had ik met mijn ex man geruild. Ik was eerder op deze buslijn gestapt omdat er een omleiding in zat. Nou dat hele verhaal zal ik u maar besparen. Mijn collega had ruzie met een passagier die ineens terug kwam en wurgde mijn collega. Ik stapte ertussen en haalde ze uit elkaar. Helaas lag ik over het dashboard en later in een ziekenauto. Ik mag toen van de bedrijfsarts niet de bus op dus even andere dingen gedaan bij de RET. Was leuk instap controle gedaan met een groep collega's en toen abonnementen maken en later kwam ik op de afdeling klanten contact. Geweldig je krijgt dan alles te zien waarom mensen klachten indienen. Ik kreeg daar de losse had ik had lijndienst inzicht en kon de klacht soms beter begrijpen en de klacht beter behandelen dan de mensen die op kantoor zaten. Het was een geweldige tijd. Maar terug naar de bus, ik was ondertussen al bij Brinks aangenomen. Ik kon gelijk mijn ontslag indienen.
Pluspunten
klanten contact
Minpunten
je maakt wel eens iets vervelends mee. tja dat hoort erbij
30 augustus 2020
Productieleider (voormalige medewerker) - Rotterdam
aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.
Minpunten
oneerlijk beleid, typisch overheid
12 maart 2020
Chauffeur (voormalige medewerker) - Rotterdam
Leuke tijd gehad met een vaste aanstelling top bedrijf
Pluspunten
Gezellig met elkaar
Minpunten
In de regen lopen :)
24 februari 2020
Beveiligingsmedewerker (huidige medewerker) - Rotterdam
Geen dag is hetzelfde heel variërend werk. Wel standaard dingen die zich elke dag herhalen de randtaken.