Gemeente Rotterdam
Bekijk alle reviews over Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam

Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

Een "luie" werkomgeving

De meeste mensen maken hun tijd vol met het drinken van koffie op de diverse locaties en het rondrijden in voertuigen. Controle er op is er nauwelijks en men komt er meestal nog mee weg ook.

Chaos en vriendjespolitiek

De sollicitatieprocedure was uitstekend niets op aan te merken, het werk zelf was ook geen probleem. Als enige vrouw (op locatie) in een mannenwereld is het wel nodig om de (veelal) seksistische opmerkingen naast je neer te leggen. Een chaos zo maar te zeggen😅Ik ben helaas door vriendjespolitiek niet meer werkzaam voor de Gemeente Rotterdam aangezien me na 7 maanden werken werd gezegd "als je niet verteld waar je woont hoef je morgen niet terug te komen". Terwijl in mijn CV mijn adres is toegevoegd en de brieven van de gemeente altijd netjes in me brievenbus kwamen. 🧐Ik heb ontslag genomen omdat er met sommige "bazen" geen normaal gesprek te voeren is maar nooit een officiële ontslagbrief ontvangen.

Pluspunten

Gezellige collega's Doorgroeimogelijkheden in overvloed Nooit een dag hetzelfde

Minpunten

Meerdere luistert helaas alleen naar eigen stem, Je kan zomaar naar een andere locatie worden gestuurd zonder gegronde renden of overleg, Vriendjespolitiek sterk aanwezig

Verantwoordelijkheid, zelfredzaamheid en professionaliteit

Je moet er wel aan toe zijn om in de ambtelijke molen mee te draaien.

Pluspunten

Zelfstandigheid

Minpunten

Lange doorlooptijd opdrachten

Gezellige afdeling. Gezellige collega's en elkaar erg behulpzaam

Eigenlijk maar tijdelijk bij de Gemeente Rotterdam gewerkt. (Afgedwongen door recruiter)Hele gezellige afdeling Functioneel Beheer WMO. Zeer leuke collega's Altijd bereikt te helpen. Helaas wilde mijn toenmalige recruiter ActeForce) mij niet door de gemeente laten overnemen.

Pluspunten

Grote kantine, pauzes zelf te bepalen, zeer veel collegialiteit

Minpunten

Reizen naar centrum.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Rotterdam gesorteerd op locatie

• Gemeente Rotterdam