Gemeente Rotterdam
Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

13 november 2013
vakspecialisme op het gebied van, toezichthouden in de openbare ruimte, toezichthouder AWB, parkeerbelasting, WvW 1994, Wet Mulder, APV/ASV training, bestuursrechterlijk en strafrechterlijk handhaven, praktijkcoaching handhaver, complete opleiding voor handhavers, BOA en PHB docent. Deze vaardigheden allen opgedaan binnen de gemeente Rotterdam.
21 juni 2021
Medewerker bezwaar en beroep Participatiewet/Jeugdwet/Tozo (huidige medewerker) - Rotterdam
Gemeente Rotterdam is elke keer weer de gemeente waar ik graag naar terugkeer nadat ik in andere gemeenten werkzaam ben geweest.
6 juni 2021
Datacenter Engineer (voormalige medewerker) - Rotterdam
Heb 2 jaar voor gemeente Rotterdam gewerkt kijk er nog steeds positief op terug. Mocht bij de afdeling team housing (Datacenter beheer) me werkzaam heden verrichten en dat is een zeer gezellige club mannen.Als er gewerkt moet worden staat iedereen er ook maar tussen door zeker tijd voor een grap en grol. Met overwerken ook iedereen staat er wel als het moet om elkaar te helpen. het zijn echt collages van elkaar en geen medewerkers van het bedrijf kwa houding.
Pluspunten
Gezellige bedrijfscultuur en als in huur ben je ook gewoon een van de collages
Minpunten
Niet zo ondekt
30 augustus 2020
Productieleider (voormalige medewerker) - Rotterdam
aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.
Minpunten
oneerlijk beleid, typisch overheid
  1. De gemeente Rotterdam is een goede werkgever, waar je als medewerker de kans krijgt jezelf te ontwikkelen binnen de kaders van je functie