Gemeente Rotterdam
Review over Gemeente Rotterdam van een medewerker

Alle ruimte om je te ontwikkelen

19 juli 2017
Sinds ik bij de gemeente Rotterdam werk heb ik alle trainingen en cursussen die ik wilde, mogen volgen. Zo heb ik binnen mijn werk specialismen ontwikkeld waardoor mijn baan geen jaar hetzelfde was, hoewel de functienaam gelijk bleef. Als je leidinggevende en collega's je interessante klussen gunnen en je bent zelf proactief, kun je enorme veel halen uit een lang dienstverband. En zelfs als je aangeeft weg te willen, krijg je daarbij maximale ondersteuning, variërend van een carrièrecoach tot iemand die een professionele profielfoto van je maakt tot een minicursus netwerken en solliciteren. Qua salaris zit er al vrij snel een grens aan doorgroeien -als je geen leiding wilt geven of iets dergelijks- maar dit soort ontwikkelmogelijkheden en de secundaire arbeidsvoorwaarden compenseren de financiële stagnatie wat mij betreft. De cultuur is behoorlijk hiërarchisch en je moet tactisch zijn als je kritiek wilt uiten. De hoeveelheid systemen en geschreven regels zijn de laatste jaren erg afgenomen En de vrijheid, door flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden, juist toe.
Pluspunten
Alle kans om je te onplooien.
Minpunten
De grens aan het salaris als je geen leiding wilt geven.
30 augustus 2020
Productieleider (voormalige medewerker) - Rotterdam
aanvankelijk leek het leuk. Later merk je dat de meeste de problemen wegschuiven of anderen er proberen ermee op te zadelen. Eerlijkheid is ook niet de sterkste kant.
Minpunten
oneerlijk beleid, typisch overheid
12 maart 2020
Chauffeur (voormalige medewerker) - Rotterdam
Leuke tijd gehad met een vaste aanstelling top bedrijf
Pluspunten
Gezellig met elkaar
Minpunten
In de regen lopen :)
24 februari 2020
Beveiligingsmedewerker (huidige medewerker) - Rotterdam
Geen dag is hetzelfde heel variërend werk. Wel standaard dingen die zich elke dag herhalen de randtaken.
  1. Alle ruimte om je te ontwikkelen