Gemeente Purmerend

Gemeente Purmerend Reviews

Opvolging van werkzaamheden naar de bewoners van de gemeente dient beter te worden ingevuld, ze werken met het belasting geld van een ieder. Dienen veel meer verantwoordelijk te zijn voor de werkzaamheden.
De Gemeente Purmerend is op zich een prima werkgever met leuke collega's. Maar er zijn voor mensen onderaan de ladder weinig doorgroeimogelijkheden, wat op zich wel jammer is! De lonen zijn gemiddeld, maar de arbeidsomstandigheden goed.
Vriendelijk collage's en goed elkaar hulp aanbieden.
De afdeling groenvoorziening was een positieve ervaring, nieuwe collega's leren, leuke werksfeer, leuke projecten in Purmerend waar al een tijd niets aan was gedaan. Goede werktijden, lekker in de buitenlucht bezig, veel contact met mensen.
Een goede werksfeer, leuke collega's. De dagen zijn zeer divers, de ene dag zijn er veel bezoekers voor B&W, de andere dag veel mensen aan de balie, dan weer mensen met ict vragen bij de computers in de hal. Ik heb vooral geleerd om mezelf een sociaal begaan, doch professionele houding aan te meten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de mensen en de problemen waar ze mee komen. Tegelijkertijd ben je ook de eerste vertegenwoordiger van de instantie waar je voor werkt, dus moet je je professioneel opstellen. Die balans vinden is nog het lastigste gedeelte van de job, maar als je die eenmaal hebt kun je er veel voldoening uit halen.
Pluspunten
Gratis fruit, koffie(!), veel extra's
Minpunten
weinig salaris
Leuke collega's, werkzaamheden overzichtelijk. Leuk bedrijf om te werken, mogelijkheden qua doorgroei is niet altijd heel duidelijk geweest. leukste aan mijn baan vond ik het contact met de klanten. Iedere dag kwam er wel iemand langs, voor informatie of wij als collega's gingen echt een uur zitten om iemand iets uit te leggen.
Pluspunten
IEDEREEN IS BEHULPZAAM
Minpunten
OVERAL MIJN DRUPPEL GEBRUIKEN
als je bij de gemeente purmerend werk zit je gelijk in een goede werk zweer en alles is goed geregeld en de mensen zijn ook aardig
Pluspunten
alles goed geregeld
Minpunten
niks
Gemeente Purmerend is een gezellige en leuke werkplek. waar ik veel heb geleerd. het leukste was het clientencontact en de vrijheid om zelf je werk in te delen. Had goed contact met mijn collega's en we waren zeer collegiaal naar elkaar toe.
In de wereld van opsporing en handhaving is geen dag het zelfde. Dit maakt het werk heel boeiend.
Pluspunten
Sociaal begaan met de medewerkers.
Minpunten
Soms duren nieuwe veranderingen veel te lang.
Een goede werkgever, flexibel, goede arbeidsvoorwaarden
Veel geleerd en geoefend met het behandelen van bezwaarschriften
Bij de gemeente Purmerend heb ik veel geleerd. Niet alleen ben ik gegroeit in mijn functie, ik heb ook de ruimte gekregen om te ontdekken wat ik nog meer leuk vind en wat bij mij past. Daardoor houd je, je motivatie en blijft je werk leuk.
Pluspunten
Mogelijkheden
Minpunten
Lunch is duur
Het werken bij een Gemeente is heel leerzaam daar het zijn eigen regels en wetten kent. In de loop der jaren krijgt de gemeente ook steeds een meer commercieel karakter hetgeen goed is voor de organisatie.
Pluspunten
Privé-Werk balans
Minpunten
Doordat het een niet commerciële werkomgeving is ontbreekt het 'wij"gevoel soms