Gemeente Oss

7: Gemeente Oss reviews van werknemers

4,1Salaris en arbeidsvoorwaarden

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8 reviews

Top werkgever

Ik werk met veel plezier bij de gemeente Oss. Ik zou het iedereen aanraden

De meest fijne gemeente waar ik gewerkt hebt

Informele werksfeer met professionele medewerkers die heus wel weten wat ze doen. De koffie is goed en de werkplekken zijn goed ingericht. Iedere medewerker heeft de beschikking tot twee beeldschermen aan de bureaus. Collega's kennen elkaar goed en ik had niet het gevoel dat er een muur om het bestuur zat. Het dagelijks bestuur is toegankelijk. Fijne kantine.

Pluspunten

Moderne kantoorinrichting

Minpunten

Goede werksfeer met collegae op werkvloer

Geleerd om te gaan met diverse soorten bezoekers binnen het Gemeentehuis: Van reguliere document-aanvragers tot probleemgezinnen en overige hulpbehoevenden binnen onze maatschappij. Optreden tegen agressie en begeleiden bij geëmotioneerde burgers.

leuke baan

Zeer leuk werk in de open lucht, iedere dag is anders, leuk contact met de omgeving en met collega's.Geen dag is hetzelfde, leuke collega's, flexibele houding van de planning t.a.v. persoonlijke omstandigheden

Pluspunten

leuk werk

Leuke ontspannen sfeer

Een typische dag op het werk was dat iedere dag toch anders was. Een Bijzondere Bijstand aanvraag op papier bleek in het gesprek om bijvoorbeeld iets anders te gaan. Leuke collega's gekend van wie ik veel geleerd heb.

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Plastic bekertjes

Front Office Werk en Inkomen

Als baliemedewerkster heb ik kennis van alle informatie omtrent WWb en WW. In mijn dagelijks werk kwam ik in persoonlijk contact met de burger. De vragen die de burger stelt is divers en daarom is het zaak om snel en goed te schakelen en te komen tot een juiste antwoord. Ik kijk terug op een prettige samenwerking met de collega's.

Afwisselend

Aanvragen minimabeleid inboeken, aanvragen afwijzen/toekennen, beschikkingen en rapportages maken, gegevens bijwerken in desbetreffende systemen, ontbrekende gegevens telefonisch e.o. per brief opvragen, gehandicaptenparkeerkaarten makenAan de balie mensen te woord staan en eventueel doorverwijzen naar betreffende collega's.Telefonisch mensen te woord staan, afspraken vastleggen en als nodig doorverbinden naar betreffende collega's.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Oss. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Gemeente Oss met

Reviews over Gemeente Oss per locatie