Gemeente Oss
Ik werk met veel plezier bij de gemeente Oss. Ik zou het iedereen aanraden
Informele werksfeer met professionele medewerkers die heus wel weten wat ze doen. De koffie is goed en de werkplekken zijn goed ingericht. Iedere medewerker heeft de beschikking tot twee beeldschermen aan de bureaus. Collega's kennen elkaar goed en ik had niet het gevoel dat er een muur om het bestuur zat. Het dagelijks bestuur is toegankelijk. Fijne kantine.
Pluspunten
Moderne kantoorinrichting
Minpunten
Geleerd om te gaan met diverse soorten bezoekers binnen het Gemeentehuis: Van reguliere document-aanvragers tot probleemgezinnen en overige hulpbehoevenden binnen onze maatschappij. Optreden tegen agressie en begeleiden bij geëmotioneerde burgers.
Zeer leuk werk in de open lucht, iedere dag is anders, leuk contact met de omgeving en met collega's.Geen dag is hetzelfde, leuke collega's, flexibele houding van de planning t.a.v. persoonlijke omstandigheden
Pluspunten
leuk werk
Minpunten
Een typische dag op het werk was dat iedere dag toch anders was. Een Bijzondere Bijstand aanvraag op papier bleek in het gesprek om bijvoorbeeld iets anders te gaan. Leuke collega's gekend van wie ik veel geleerd heb.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Plastic bekertjes
Als baliemedewerkster heb ik kennis van alle informatie omtrent WWb en WW. In mijn dagelijks werk kwam ik in persoonlijk contact met de burger. De vragen die de burger stelt is divers en daarom is het zaak om snel en goed te schakelen en te komen tot een juiste antwoord. Ik kijk terug op een prettige samenwerking met de collega's.
Aanvragen minimabeleid inboeken, aanvragen afwijzen/toekennen, beschikkingen en rapportages maken, gegevens bijwerken in desbetreffende systemen, ontbrekende gegevens telefonisch e.o. per brief opvragen, gehandicaptenparkeerkaarten makenAan de balie mensen te woord staan en eventueel doorverwijzen naar betreffende collega's.Telefonisch mensen te woord staan, afspraken vastleggen en als nodig doorverbinden naar betreffende collega's.
Bekijk meer reviews over Gemeente Oss