gemeente Lelystad

10: gemeente Lelystad reviews van werknemers

Een moeizame cultuur

Om wendbaar te zijn zal je eerst de halsstarrige cultuur moeten veranderen. Er wordt daarnaast gezocht naar het schaap met de 5 poten en je bent gelijk iemands hulpje. Er heerst een dominante cultuur van 'zo wil ik het en anders niet'. Daar ga je de digitale strijd niet mee winnen. Om door te groeien moet je in een bepaald keurslijf passen!

Fantasisch bedrijf

Gemeente Lelystad heb ik ervaren als een hele leuke baan. Geen enkele dag is het zelfde. Collega's hebben mij opgenomen als familie dus ik vond het nooit vervelend om voor deze collega's aan het werk te gaan. We hebben gelachen maar ook keihard gewerkt. Ik heb het heel leerzaam en vooral leuk ervaren om een aandeel te zijn bij Servicedesk. Er waren geen plus en min punten :-)

FAB is een erg gezellig team, wat open staat voor nieuwe collega's

ik heb hier een fijne stage periode gehad. Ik mocht mijn eigen gang gaan en werd goed begeleid. Ik heb hier vooral inzicht gekregen in efficientie mogelijkheden.

prettige werkomgeving met leuke collegas

Door de constante bezuinigingen bij de gemeente en reorganisatiepogingen bij de afdeling waar ik werkte was er geen mogelijkheid voor een vast contract ondanks goed functioneren.. Jammer dat ik er als uitzendkracht werkte en er na 3.5 jaar weg moest vanwege de flexwet.

Inspirerende omgeving

Interessante omgeving met veel politieke invloeden en kansen om te leren

Pluspunten

Het nieuwe werken

Minpunten

Begrenst

Gezellige werkomgeving

Op vrijwilligebasis voor de gemeente gewerkt. 2 jaar werkervaring opgebouwd

Pretige sfeer onder collega's.

Zelf werk ik veelal vanuit huis. Ik heb een zeer zelfstandige job, waarbij ik afspraken maak met bruidsparen om een huisbezoek af te leggen ter kennismaking. Op de dag van het huwelijk ben ik in het gemeentehuis om het huwelijk te voltrekken. Of alleen om de akte op te halen ,indien het huwelijk op een andere trouwlocatie gaat plaatsvinden. Deze manier van werken bevalt mij uitermate goed.

Productieve werkomgeving met goede doorgroeimogelijkheden

Ik heb geleerd efficient en klantgericht te werken. Goede collegiale omgeving. Het moeilijkste in deze baan is de diversiteit van informative en verandering van beleid. Het leukste is de variatie in de functie. Het blijft boeiend.

Pluspunten

Goede secondaire voorwaarden

Leuke sfeer prettig werken in de buitenlucht

Leuke collega's, vca basis, bosmaaier certificaat, het leukste is het resultaat van je werk en minstleuke is er eigenlijk niet, bij alles wat ik doe zet ik mij volledig in waardering een 7

Pluspunten

het resultaat van je werk

Minpunten

geen minpunten

Mogelijkheid tot het ontwikkelen

Informele sfeer, mogelijkheid voor het ontwikkelen wordt geboden, veel variatie in mijn werkzaamheden, topcollega's die altijd klaarstaan.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij gemeente Lelystad. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over gemeente Lelystad per locatie

• gemeente Lelystad