gemeente Leidschendam-Voorburg

gemeente Leidschendam-Voorburg Reviews

Productieve werkomgeving

Leuke baan voor tijdelijk, gezellige collega's en kantine in het gebouw.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Fijne werkomgeving

Er is veel betrokkenheid bij de medewerkers en er is veel aandacht voor een goede sfeer. Deze gemeente is graag in transitie, wat veel extra tijd en energie kost, waardoor je minder tijd hebt voor je kerntaken. Wel heel leerzaam: je hebt dus veel contact met medewerkers van andere afdelingen, waardoor je breder leert kijken.

Pluspunten

Aandacht voor medewerkers Doorgroeimogelijkheden Fijne sfeer Plaats en tijd onafhankelijk werken

Minpunten

Veel veranderprocessen en vergaderingen

adm. Project ondersteuning

adm. Project ondersteuning. Goeie werkgever, leuke omgeving

Prettige werkomgeving

De gemeente Leidschendam-Voorburg is een fijne werkgever om voor te werken.

Pluspunten

iphone van de zaak

Minpunten

veel overleggen

Werkgever die ruimte geeft

Stichting Ibce geeft mij de ruimte huiswerkbegeleiding te geven op de manier waarvan ik denk dat het bij hetkind past

Pluspunten

Ruimte

Minpunten

Mijn werk bij de gemeente Leidschendam-Voorburg

Op dit moment werk ik met veel enthousiasme bij de gemeente Leidschendam-Voorburg. Vanuit mijn specialisme bij de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, is het verzoek gekomen mijn specialisme in te zetten binnen het Klantcontactcentrum. Ik werk afwisselend aan de balie, backoffice en telefoon. Ik heb dienstverlening en collegialiteit hoog in het vaandel staan en zet al mijn vaardigheden in de burger zo goed mogelijk van dienst te zijn. De afgelopen jaren heb ik geleerd altijd professioneel te blijven, ook in situaties waarin de burger kritiek heeft op de organisatie en dit soms op een (verbaal) agressieve manier kenbaar maakt. Het is nooit persoonlijk en ik vertegenwoordig de gemeente Leidschendam-Voorburg. Door rustig te blijven, geen discussie aan te gaan maar door het tonen van empathie, voldoende kennis en het stellen van de juiste vragen zie ik het als een uitdaging ook deze burger tevreden naar huis te laten gaan of over te dragen aan een andere afdeling. Ik heb toch het gevoel dat de gemeente Leidschendam-Voorburg niet altijd past bij het verwachtingspatroon dat ik heb van een werkgever. Ik denk hierbij terug aan mijn tijd bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Tradities, normen en waarden, betrokkenheid, waardering van trouwe medewerkers, flexibiliteit, collegialiteit onderling.... ik mis dit soms. Mijn enthousiasme haal ik uit de dienstverlening, het scheppen van rust in hectische situaties (bv bij onderbezetting, periode waarin de belastingaanslagen verstuurd worden, de Verkiezingen). Ik ben sterk in het organiseren en structureren van administratie en kijk ook -

Pluspunten

Collegiaal, gevoel voor normen en waarden, stressbestendig, optimistisch, flexibel

Minpunten

Soms te betrokken, moeilijk "nee" zeggen

Weinig eigenaarschap

De collega's zijn leuk, sfeer onderling leuk, maar omdat er veel mensen zonder reden niet verlengd worden heerst er een beetje een angstcultuur en zijn mensen bang om de verantwoordelijkheid over iets te nemen. Jammer, want verder een mooie organisatie.

deskundige collega's en gezellige werksfeer

Gemeente Leidschendam-Voorburg De afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling is een groep gezellige en deskundiger personen op allerlei vakgebieden. Er geldt een open kantoor-concept, dus niemand heeft een eigen bureau en er wordt zoveel mogelijk papierloos gewerkt. Dat geeft een opgeruimd geheel en je kan met gemak gebruik maken van een computer bij een andere afdeling of naast een andere collega. Thuiswerken is een groot pluspunt, je kan gemakkelijk inloggen in het bedrijfsnetwerk. De laatste 2 jaar is de administratieve druk om als beleidsmedewerker alles te archiveren in het gemeentelijk computersysteem zeer hoog. Als je 100% inzet voor deze taak, kom je niet tot de reguliere bodemtaken/advisering. Administratieve ondersteuning is vaak zeer tijdelijk. Sinds 2014 is het werken met grafische programma's zeer lastig of kan niet op het werk. Ook grote word-bestanden van meer dan 100 mb zijn sinds eind 2015 slecht te openen of te bewerken. De milieutaken staan onder druk. Blijven ze bij de gemeente of gaan de taken naar de omgevingsdienst. Over het algemeen geldt er een positieve indruk.

Pluspunten

flexibele werktijden, alles digitaal en zo min mogelijk gebruik van papier

Minpunten

- hoge werkdruk, veel administratieve taken, computers werken niet optimaal.

Werken bij de gemalen.

Sinds ik ben gaan werken bij de gemeente heb ik mij goed kunnen ontwikkelen en heb hiervoor alle mogelijkheden gekregen,met mijn directe collega's is het leuk werken en we kunnen op elkaar bouwen wat erg belangrijk is in ons werk. Er is geen een dag het zelfde wij werken veel buiten en maken dus veel mee.

Pluspunten

Zelfstandigheid en de vrijheid om het werk te doen.

Minpunten

de eeuwige reorganisaties.

hectische afdeling,informeel

Hectische afdeling geleerd: juridische kennis, meer sociale vaardigheden directie: afstandelijk collega-s: gezellig, informeel moeilijkste van de baan: hectiek leukste van de baan: zelfstandig werken

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

hierarchische directie

Vacatures van gemeente Leidschendam-Voorburg

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij gemeente Leidschendam-Voorburg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

Reviews over gemeente Leidschendam-Voorburg gesorteerd op locatie

• gemeente Leidschendam-Voorburg