Gemeente Hoorn

10: Gemeente Hoorn reviews van werknemers

Stagiaire

Ik heb een top stage gelopen bij de gemeente. Ik heb veel geleerd en ik ben super begeleid.

Slechte werkgever/management

Teammanager/choaches geen zuivere koffie en achterbaks.

Een sterk in je schoenenstaande werkomgeving

Mijn typische dag op het werkvloer was beginnen met een kopje koffie en de computer/systemen starten. Headset aansluiten en wachten op de binnenkomende telefoontjes van de inwoners van Hoorn/ secretaresses/ instellingen bijv. WMO. Doorspelen naar andere afdelingen wanneer nodig bijv. afd. Belastingen e.d. Werken met de website om voor de klanten afspraken in te plannen voor bijv. rijbewijs aanvraag e.d. Om kunnen gaan met klachten m.b.t. overlast/ parkeerboetes/ belastingen. Je leert snel te werken met de zaaksyteem van het bedrijf. de website van Hoorn werd ook vernieuwd dus ook makkelijker voor de gebruikmakende. Het leukste was om de klant te helpen waar nodig en dat zij met een gerust hart de telefoon konden ophangen. Als je ergens moeite mee had, waren de collega's bereid om jou te helpen. Aangezien er zoveel informatie beschikbaar was, dat je niet alles kon onthouden. De teammanager was erg flexibel. Wat je geeft, krijg je ook terug. En dat was erg fijn.

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden

Minpunten

geen gratis lunch

Privé

Aanvankelijk de gedroomde samenwerking; vanwege diverse wisselingen in de leiding gekozen voor nieuwe baan (Spinaker Alkmaar) onder aantrekkelijke voorwaarden (Wtf 1,1 voor een jaar).

Pluspunten

Veel ruimte tot aan persoonlijke ontwikkeling

Minpunten

Privé

Dynamische omgeving

Dagelijks een breed aanbod van werkzaamheden op gebied van burgerzaken waar je nooit uitgeleerd bent. Ons team zet zich gezamenlijk in voor de diverse werkzaamheden. We ontwikkelen ons tot een zelfregulerend team. De directie biedt mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en ontwikkeling op vakgebied. Het college van Burgemeester en Wethouders heeft de focus op de dienstverlening en de afstemming daarvan op de behoeften van de inwoners van Hoorn. Men is daarbij ook volop bezig met digitalisering om efficiënter te werken. Mijn collega's zijn hardwerkende personen met hart voor de zaak,een goede samenwerking en zorg voor elkaar. Het moeilijkste van de baan moet ik nog tegenkomen. Het leukste is het brede werkgebied.

Pluspunten

Breed gebied met veel mogelijkheden.

Minpunten

vaak door werkdruk te weinig tijd om even een koffiemomentje te hebben met de collega's

Fijne werkomgeving met eigen verantwoordelijkheid

Bij de gemeente Hoorn heb ik fijn gewerkt omdat je alle ruimte krijgt om je eigen beslissingen te nemen. Ook thuiswerk is mogelijk als dat nodig is. Perfect!

Leuke collega's, prettige werksfeer

Goede opleidings mogelijk heden prettige werksfeer en leuke collega's

leuke baan met aardige collega`s

Veel geleerd en erg symphathieke collega`s gehad. Naast de administratieve werkzaamheden ook de kans gehad om in het veld te kunnen werken

Gezellige werkomgeving

Deze organisatie heeft een gezellige werkomgeving en er is altijd wel iets belangrijks gaande. Ik had een gezellige groep collega's in mijn team.

Ik heb het enorm naar mij zin gehad. Ik wil zo weer terug.

Ik heb heel veel geleerd, mijn collega is zeer wisselend. Het was niet de makelijkste baan. De directie is heel vriendelijk. De afwisseling vind ik altijd leuk om te doen. Ik zou heel graag weer terug willen naar de Gemeent Hoorn, maar dan wel op een andere afdeling.

Pluspunten

met feetjes mee gaan

Minpunten

communicatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Hoorn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Gemeente Hoorn met

Reviews over Gemeente Hoorn per locatie