gemeente Eindhoven

16: gemeente Eindhoven reviews van werknemers

20 jaar een perfecte werkgever. De laatste 5 jaar ‘n hel met een omhoog gevallen vrouwelijke leidinggevende Femke Manders.

Femke Manders denkt alleen aan haar eigen. Mee heulen met rode lippen om maar hoger op de ladder te komen. Een afschuwelijk mens om mee samen te werken. Een Wolf met rood bebloede lippen.Ze heeft mij alleen onderschat! Na onze samenwerking bij het verlaten van mijn werkomgeving heeft de Gemeente altijd moeten betalen. Ik geniet nu van een riant Pensioen!!!Bedankt Femke Manders!!!

Pluspunten

Een goed pensioen

Minpunten

Vriendjes politiek

Leuk werk, slechte bedrijfscultuur

Allereerst qua werk en salaris is het allemaal netjes, niks te klagen op dat gebied. Waar ik persoonlijk moeite mee had was de bedrijfscultuur, je moet echt precies in hun plaatje passen een geen andere mening hebben.Zoals elke gemeente, is de gemeente Eindhoven een linkse club dus als je dat niet bent ga je het moeilijk krijgen. Ik heb niks tegen diversiteit maar je merkt vooral dat mensen van buitenlandse afkomst de voorkeur krijgen bij sollicitaties. Dit geld overigens bij elke gemeente instelling. Dat ze een bepaald quota van buitenlandse mensen willen bereiken is nog niet eens het grootste probleem maar veel van die mensen zijn niet eens hooggeschoold en spreken maar half Nederlands. Als je hier blind voor bent, zelf van buitenlandse komaf en/of gewoon voor je centjes daar zit is dat geen probleem maar mensen, zoals ik, die graag gelijkheid willen, moet je hier niet zijn. Ondanks dat het niet letterlijk gezegd werd, werd er duidelijk onderscheid gemaakt tussen mensen met 'Nederlandse' afkomst en buitenlandse afkomst als het gaat om een (bijstands)uitkering. Waar mensen met buitenlandse afkomst hun uitkeringen zonder al te veel problemen werd toegekend, werd er bij de 'Nederlanders' alles uit de kast getrokken om geen uitkering toe te kennen.Dit is iets waar ik gewoon niet mee om kon gaan en waarom ik daar niet meer kon werken.

Pluspunten

Ik vond het werk zelf zeer leuk

Minpunten

ongelijkheid op de werkvloer

afstemming

goede afstemming en samenwerking en produktiviteit

Pluspunten

verbreding netwerk

Minpunten

onregelmatig

fijne werkomgeving

de bedrijfscultuur is erg goed binnen gemeente Eindhoven. Dit zorgt voor vriendelijke behulpzame collega's. De sfeer is relaxed en open.

Stage

Dit moet elke bouwkundige eens meegemaakt hebben. Hoe gaat een gemeente te werk op basis van grond en vastgoed.

Goede sfeer en mooie plek om te werken

prima sfeer en collegialiteit! Had moeite met de verbinding lokaal beleid en de maatschappelijke effecten daarvan. De gevolgen voor het beleid in combinatie met de maatschappelijke effecten waren voor het management lastig om op elkaar af te stemmen. Geweldige gemeente om te werken; er ligt veel uitdaging.

Pluspunten

sfeer

Minpunten

management

Fijne werkgever met goede doorgroeimogelijkheden

Zeer afwisselend werk met zeer diverse software. Gemeentelijk bedrijf van binnenuit kun bekijken wat zeer interessant was. Prima management cultuur en fijne collega's.

Productieve en gezellige werkomgeving

Iedere dag een uitdaging en zeer afwisselend. Fijne werkomgeving en goede bedrijfscultuur.

Pluspunten

Uitdagend

Fijne werkomgeving

Een organisatie met veel prettige collega's en een goede werksfeer.

Pluspunten

goede werksfeer

Minpunten

veel veranderingen, reorganisaties

gemeente Eindhoven

Hele leerzame omgeving en uitdagende plek om te werken. Dit was een stageperiode voor me geweest.

Pluspunten

informele sfeer

Controleren van gemeente eigendom

Een typische werkdag zelfstandig bezig zijn en problemen zelf oplossen. wat ik daar van beter ben geworden is hoe ik zoals in bovenste regel al vernoemd heb zelfstandig werken en een eigen verantwoordelijkheid voor het werken en afmaken van het toegeven opdracht. De directie was heel wisselend van wegens het reorganiseren. Goed mee overweg zeer goed. was in het beging en ook dat je niet wist of je een contract kreeg. Het leukste was dat je jou eigen werktijd mocht invullen en zelf jou route kon in plannen van dag naar dag.

Pluspunten

verjaardagen

Minpunten

geen over uren

COmmissielid

Als burgerraadslid heb je een controlerende rol, over het gemeentebestuur. Conform het bepaalde in de Gemeentewet werk je dan voor de Gemeente Eindhoven.

Een uitdagende werkplek

Een functie in ontwikkeling binnen een sfeer van transformatie van enerzijds verantwoordelijkheden van Rijk naar gemeente en anderzijds van gemeente naar wijk.

Mogelijkheden van werknemers zien en benutten

Via een reintegratietraject ingestroomd op de afdeling WWB. Een hele mooie plek, waar mensen gezien werden in hun kwaliteiten, en daar werd op ingespeeld. Zowel collegiaal als naar cliënten toe. Binnen heldere richtlijnen potentie ontplooien, mooi!

heb daar gewerkt in een kantoortuin en dat vind ik heel fijn, je hebt het idee dat je toch in een aparte ruimte werkt terwijl dit niet het geval is.

Mijn ervaring met het werken bij de De Gemeente Eindhoven is een zeer positieve ervaring geweest. Het personeel is behulpvaardig en vriendelijk. Ze zijn ook zeer betrokken met je. Ik vind het daarom ook heel jammer dat dit niet zo lang geduurd heeft.

Uitdagende omgeving

Hectische omgeving, elke dag biedt wel een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

hartje centrum

Stel een vraag over solliciteren of werken bij gemeente Eindhoven. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk gemeente Eindhoven met

Reviews over gemeente Eindhoven per locatie

Meer informatie over gemeente Eindhoven in populaire locaties

• gemeente Eindhoven