Gemeente Ede

11: Gemeente Ede reviews van werknemers

Fijne collega's, helaas vlieg je er ook even gemakkelijk uit

Als externe werknemer bij Gemeente Ede heb ik een goede tijd gehad met erg veel fijne collega's en leuke en handige contacten aan overgehouden. Helaas ben ik tijdens ziekte ontslagen zonder dat ik hier zelf van op de hoogte was. Dit is gebeurd door de externe partij waar Gem. Ede mee samen werkte dus niet door Gemeente Ede zelf, maar had toch op zijn minst een gesprek verwacht naar aanleiding hiervan of vragen waar ik ben gebleven aangezien de insteek bij een tussentijds gesprek was dat ik binnenboord zou blijven de komende jaren. Helaas heb ik nooit meer iets gehoord.

Pluspunten

Goede waardevolle contacten

Minpunten

Naar externe werknemers wordt persoonlijk niet echt omgekeken

fine company with many promotional opportunities

This company has a professional IT department with great employees, where you have the opportunity to grow.

Erg individualistisch en geen team gevoel

Ede is gedreven en ambtieus, maar investeert onvoldoende in aandacht voor en meenemen van medewerkers.

Pluspunten

Goed loon

Minpunten

Erg individualistisch

Review

Veel applicaties, veel changes. Hecttische periode met infrastructurele projecten meegemaakt.

Pluspunten

Goede verhouding werk en privé

Minpunten

teveel mensen bemoeien zich met alle facetten.

Productieve en gezellige werkomgeving met veel groen.

Mijn dag begint met het begroeten van collega's en een kopje thee. Nadat ik me heb ingelogd op de computer, begin ik te werken aan mijn scriptie.

Gezellig omgeving om in te werken

Mijn tijd bij de gemeente was leuk.ik heb geleerd om met mensen om te gaan en hoe je te werk gaat als er een probleem is.

Pluspunten

Leert veel

Leuke collega's,veel geleerd

Ik mocht voor vier maanden stage lopen bij dit bedrijf. De sfeer was goed,leuke collega's en veel geleerd

Pluspunten

flexibele tijden, ontspannen sfeer

Minpunten

Werk wat voldoening geeft, je inzetten voor je medemens

Service voor de wijk is een project van de gemeente Ede, om mensen in te zetten die een uitkering ontvangen van de Gemeente. Service voor de Wijk is een sociaal project waarbij je als collega's samen naar een adres gaat en daar samen naar de wensen van de klant het hele huis schoonmaakt. Iedereen kan gebruik maken van deze dienst, ouderen, jongeren, mensen met een handicap of die door beperking niet meer hun eigen huishouding kunnen doen, maar ook gezonde mensen. De klanten zijn vaak dankbaar als hun hele huis weer schoon en op orde is en dit alles wordt gedaan tegen een kleine vergoeding. Het is leuk om met collega's samen te werken, vaak verdeel je samen de taken en zorg je samen dat alles weer schoon en netjes wordt. Vaak biedt de klant iets te drinken aan en maak je een praatje met hen, vaak is dit een moment van persoonlijke gesprekken, wat het werk ook extra waarde geeft: je mag er zijn voor iemand. Het werk is afwisselend: je komt steeds weer op nieuwe adressen, ontmoet nieuwe mensen, maar je komt ook weer terug op adressen waar je eerder gewerkt hebt, wat ook prettig is. Ondanks dat het een baan is waarvoor je geen salaris ontvangt, behalve je uitkering, is het leuke van dit werk is dat je iets voor iemand mag betekenen, dat je iemand een plezier doet en dat geeft toch voldoening.

Pluspunten

Gratis koffie en thee, tijd om collega's te ontmoeten

Hele leuke open organisatie.

Heel veel geleerd! Leuk en gezellig gewerkt, maar wel een hectische functie.

vrijwillege basis, sociale contacten

werkzaamheden, die wat meer gericht was op mij vakgebied. Was zeer interessant.

Gezellig baantje

Altijd gezellige sfeer. Leuk baantje om te werken. Lekker met mensen in contact en je kan je zelf zijn.

Pluspunten

Gezellige collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Ede. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Gemeente Ede met

Reviews over Gemeente Ede per locatie