Gemeente Deventer

Gemeente Deventer Reviews

Aan de noordkant van Deventer wordt op de plek van de voormalige ijsbaan en voetbalvelden een prachtige nieuwe wijk voor zelf- en samenbouwers ontwikkeld; Op Je Stek in de Tuinen van Zandweerd. De ambities voor duurzaamheid, vrijheid en participatie zijn hoog. Gemeente Deventer vraagt mijn expertise en advies inzake kaveluitgiftestrategie en communicatie.
Vanuit de huidige status van de administratie, verbeteringen voorgesteld. De gegevens gecategoriseerd, Inkomsten en Uitgaven, Vaste lasten etc. 300 rapportages voorbereid voor Bewindvoerders. Leuk werk in een leuke omgeving.
Pluspunten
Fijn team en leuk werk
Minpunten
Korte inzet periode wegens economische reden
Zakelijke sfeer met veel gedreven professionals. Ik was onderdeel van het team programmering en strategie.
Goede collega's en leuk werk. Geen werkdruk en goede begeleiding.
Pluspunten
Alles
Minpunten
Jammer maar tijdelijk
Mijn dag bij de gemeente Deventer begon met het opstarten van de computer en het aanzetten van de telefoon. Daarna bekeek ik de mailboxen na op mails. Dit kon bestaan uit vragen van collega's, clienten of opdrachten die verwerkt moesten worden. Ik heb veel geleerd, waaronder het werken met een archiveerprogramma, samenwerken, zelfvertrouwen en secuur werken. Het management team waren fijne collega's die eerlijk waren, begripvol en meedenkend. Het moeilijkste waren de momenten waarop het rustig was en het leukste vond ik eigenlijk alles. Vooral het meewerken aan projecten en bij Diftar vond ik erg leuk.
Je wordt direct voor de leeuwen geworpen, ook wanneer je een stagiaire bent.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Leidinggevende nauwelijks aanwezig op de werkvloer
De afdeling functioneel beheer is een veelzijdige afdeling die applicaties beheert voor alle afdelingen binnen de gemeente. Denk hierbij aan onderwijs, uitkeringen en belastingen maar ook publiekszaken zoals paspoorten en rijbewijzen. Het werken op deze afdeling is erg aangenaam door de fijne werksfeer en het werk zelf is zeer afwisselend. Dit wordt mede veroorzaakt door veranderende wetgeving en decentralisaties die vanuit de rijksoverheid worden opgelegd.
Pluspunten
vrije en zelfstandige werksfeer
Minpunten
ontwikkeling is beperkt
Leerzaam.goeie werksfeer fijne collega's Heb opleiding gehad as hovenier helaas nie af kunnen maken door omstandigheden. Ben eventueel bereid naast een baan in de groen voorziening om opleiding te volgen
Een dynamische baan, veel contact intern en extern. Ik heb de zorg voor het beheer en onderhoud van de speelgelegenheden van de gemeente Deventer. Waarbij het belang van de kinderen voorop staat. Ik vind dat ze leuk en veilig moeten kunnen spelen.
Het werk bij de gemeente Deventer was zeer interessant. Heb daar veel geleerd. Ik was verantwoordelijk voor: paspoort/rijbewijs/VOG/verhuizing/kwijtschelding aanvraag.
veel geleerd, m.n. op het gebied van samenwerking binnen de gemeente en met partijen van buiten mooie plannen mogen maken zowel in de binnenstad als daar buiten te vroeg vertrokken
Pluspunten
veel geleerd en zal er altijd blijven wonen
Minpunten
heb heel leuk daar gewerk had leuke collega,s vind het jammer dat mijn contract was afgelopen..zal weer zo daar willen werken.
Ik ben begonnen als stagiaire bij de gemeente Deventer. Ik deed mijn werk heel goed. Na de afloop van mijn contact kreeg ik een BBL opleiding aangeboden.
Pluspunten
Heel veel geleerd
gezellig en flexibel werk alles en alles is te leer leuk spontaan en erg gezellig heb ik niet vind altijd alles leuk als maar werk is en zo doe je weer ervaring op
Ik werk binnen een kleine team binnen de gemeente. Leuke collega's. Wij houden ons ook bezig met landelijke trends. Wij kijken dan hoe dit in verhouding staat met onze gemeente. Hiervoor moeten wij de media goed in de gaten houden. Het leukste van mijn baan is, dat ik met verschillende taken bezig ben.Het moeilijkste vind ik het soms om met een bepaald programma te werken.
Pluspunten
zelf je tijd indelen