Gemeente Den Haag

Gemeente Den Haag Reviews

75 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 77 reviews

Productieve en gezellige werkomgeving

De tijdsdruk was hoog, de sfeer was goed open cultuur. Leidinggevende zelf was minder goed bereikbaar.

Pluspunten

Smaakvolle kantine

Minpunten

Aanspreekbaarheid leidinggevende

Ongezellig en maten naaiende cultuur , ieder voor zich en God voor ons alle. Als je uit Den Haag of Scheveningen komt heb je altijd een voorsprong.

De empathie is helemaal verdwenen bij de gemeente Den Haag.

Collega's zijn leuk maar management bar slecht

Vriendjes politiek heerst. Niet bij alle diensten maar sommigen bij IDC, SZW, DSO, DSB is het heel erg. De gemeente secretaris is hiervan op te hoogte maar doen niets. De directie leden hebben vrij spel.

Pluspunten

Minpunten

Pesterijen vooral bij IDC

Momenteel zeer tevreden

Ik werk graag bij de gemeente Den Haag ik hoop dat ik voor lange tijd kan blijven

Pluspunten

Goede wersfeer prima locatie. Leuke collega’s

Zeer slecht omgaan met medewerkers. Totaal geen feeling. Vriendjes politiek

Na ruim 33 jaar gewerkt te hebben bij de gemeente Den Haag word je zonder pardon op straat gezet onder de mom van, dat je niet functioneert. Terwijl je altijd goede beoordelingen hebt gehad. Je wordt gewoon weggepest. Tot nu toe is het gaande bij bepaalde diensten van de gemeente Den Haag. Collega's durven hun mond niet te openen omdat ze bang zijn dat ze ontslagen zullen worden. Dit zijn jonge ingehuurde managers die opdrachten uitvoeren vanuit hoger hand. De wethouder of de gemeente secretaris doet weinig hieraan terwijl ze persoonlijk op de hoogte waren/zijn gesteld.

Pluspunten

n.v.t.

Minpunten

Totaal geen waardering vanuit het management

Management heeft geen luisterend oor naar medewerkers

Niet alle gemeentelijke diensten gaan slecht om met haar werknemers. Wel bepaalde diensten en de managers discrimineren zelfs de directeur.Een manager vroeg hoevaak je ziek bent. Ik moest dit gesprek aangaan maar wil snel afronden om eventueel buiten de gemeente te kunnen werven. Toen was ik nog in dienst van de gemeente en had intern gesolliciteerd.

Pluspunten

Minpunten

Omgaan met werknemers zeer slecht

Leuk werk

Leuk sfeer en collega's, werkzaam plek,Geschikt om aan te brengen

Pluspunten

Alles

Minpunten

Niks

Je blijft up to date op basis van je werkzaamheden

Veel mogelijkheden om doortegroeien, mbv cursussen

leuk opdrachten, relex

Ik vind direct bij Gemeente solliciteren bestaat niet meer, zij hebben allerlei Bemiddelingsbureaus die personeelsbemiddeling doen. in het plaats van personeel te waarderen om een goede arbeidsvoorwaarde te creëren , zij betalen zo veel geld aan de uitzendbureaus en detacheringsbureaus. niet te verantwoorden

Communicatie

Baan met veel verantwoordelijkheden. Naast je vakinhoudelijke kennis wordt veel gevraagd van je communicatieve vaardigheden.

Leuke stageplek

Met veel plezier gewerkt en werd goed begeleidt. Gezellige collega's. Nieuwe dingen geleerd over facturen etc. Locatie beviel goed.

Pluspunten

Goede werksfeer

professionele ondersteuning

Professionele ondersteuning. Goede collega's. Fijne sfeer.

8 Maanden bij Webcare MOR Meldingen

8 Maanden bij Webcare MOR Meldingen • Meldingen Openbare Ruimte via de BuitenBeter App verwerken in de systemen van Gemeente Den Haag, binnen 3 dagen na binnenkomst en doorzetten naar de juiste Diensten, Stadsdelen & Wijken • Data accuraat overnemen, persoonsgegevens Burgers, melders, BIT en BPT-ers, collega's, foto’s en kaarten digitaal uploaden • MOR – Meldingen Openbare Ruimte o.a. op het gebied van: Afval / Veeg- en Straatwerk / Openbare Verlichting / Waterbeheersing / Handhaving / Parkeren / Groen-, Weg en Speelbeheer • Meldingen met urgentie doorzetten naar Stadsdeelkantoren en andere afdelingen • Meldingen met urgentie doorzetten naar de seniors, (voorheen experts)

Pluspunten

3 x 10 minuten pauze en 45 minuten lange pauze

Minpunten

8.15 uur tot 17 mentaliteit

Interessante organisatie in het politieke hart van Nederland

Interessante organisatie in het politieke hart van Nederland

Werkomgeving waarin keihard gewerkt wordt

In tegenstelling tot hoe men over het algemeen denkt over ambtenaren wordt er binnen de Gemeente Den Haag keihard en resultaatgericht gewerkt. De bedrijfscultuur en het Management verschilt behoorlijk per dienst.

Gezellige werkomgeving met leuke collega's

Elke dag leer je weer iets nieuws over de stad en haar burgers

goede werkgever met arbiedsvoorwaarden

je krijgt ruimte om je werk goed te doen, management is aanspreekbaar

Gezellig werkomgeving.

Een hele goede werkgever met mooie doorgroeimogelijkheden binnen de gemeente.

Pluspunten

Flexible werkplekken

Minpunten

Niet

Mijn werk is druk en zwaar doordat je met veel problematiek te maken hebt, desondanks voel ik mij gesteund door mijn collega’s en het fijne aan het werken bij de gemeente is de goede CAO en de doorgroeimogelijkheden + opleidingen die je kan volgen. Mijn werk is dankbaar doordat je hulp kan bieden aan gezinnen

Pluspunten

Minpunten

Grote organisatie

Ons kent ons cultuur

Management gaat slecht om met maatschappelijke gelden.

Gezellige werkomgeving met leuke collega's

Gezellige werkomgeving met leuke collega's, veel begrip voor privéomstandigheden.

Pluspunten

begrip voor privéomstandigheden.

Minpunten

Geen vast rooster

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Den Haag. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Gemeente Den Haag per locatie

• Gemeente Den Haag