Gemeente Apeldoorn

11: Gemeente Apeldoorn reviews van werknemers

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Productieve en gezellige werkomgeving

Gedurende mijn periode als stagaire bij de gemeente Apeldoorn heb ik goed in beeld kunnen krijgen van de werkprocessen die aan bod komen tijdens de gehele uitvoering van project. Dit is inclusief waar het begint bij het brainstormen van ideeën tot aan de toewijzing van een project aan een aannemer. Mijn collega's waren zeer behulpzaam en de omgang tussen elkaar was ook goed.

Dynamische werkomgeving

Een zeer dynamische werkomgeving met uitdagende opdrachten

goede werkomgeving

was een leuke ervaring. moest in het archief van de gemeente Apeldoorn werkzaamheden verrichten.

Fijne organisatie om te werken

Ik heb hier een aantal maanden een screeningsklus mogen doen. Apeldoorn zit in een transitieperiode, waardoor het moeilijk is om exact te beschrijven hoe het daar nu is. Heb daar een fijne tijdelijke werkplek gehad.

leerzaam

mooie werkplek om dingen tekunnen leren en ook om ervaring op te doen

Veelzijdige baan met veel uitzoek werkzaamheden

Ik heb geleerd bij deze baan om gestructureerd te werk te gaan.

Pluspunten

Ervaren krachten om het vak te leren

Minpunten

Saaie kantoor omgeving, niet inspirend

Prima werklocatie in centrum

Openen en sluiten parkeergarages. Kas handelingen, oplossen storingen aan parkeerautomaten, aanspreekpunt parkeerders. Oplossen storingen aan parkeerapparatuur geleerd. Zeer collegiaal en prettig in omgang Parkeerders die hun kaart verloren hebben een dagkaart van €19,20 laten betalen, voor 1 uur parkeren. Zeer afwisselend werk. Hangjeugd en verslaafden weren uit de garages tot oplossen storingen. Via camerabeelden 3 objecten beheren.

Pluspunten

TV kijken toegestaan op vastgestelde tijden in de ochtend en avond, Bij speciale sportevenementen zoals WK en EK hele dag, mits geluid uit staat.

Minpunten

Niet gratis parkeren, Wel regeling getroffen.

leuke sfeer

Super leuke collega's en heb heel veel geleerd van mijn collega's

Zeer leerzame stage

Theorie toepassen in de praktijk Samenwerking met collega's Werken voor en namens cliënten

Sociaal en dienstbaar

Het is een gemeentelijke instelling die veel inzet toont om haar burgers aan het werk te krijgen en houden.

Een goede leerzame werkplek.

Ik had tijdens deze periode een vaste routine als ik s'morgens binnenkwam. Met alle collega's kon ik het goed vinden en ieder had zo zijn eigen manier van werken, en ik heb met veel verschillende collega's samengewerkt op hun gebied en waar ik dan ook veel van geleerd heb.Het meest uitdagende vond ik de afwisseling, je begon s'ochtends en waar je bijvoorbeeld 2 uur later was dat wist je niet.Het was afwisselend en heel divers, dat is ook wat mij aanspreekt in deze functie richting.

Pluspunten

goede en fijne werkomgeving.

Minpunten

ik heb er een hele goede, en leerzame periode gehad, er zijn mij geen minpunten opgevallen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Apeldoorn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Gemeente Apeldoorn met

Reviews over Gemeente Apeldoorn per locatie