Gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam Reviews

167 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 172 reviews

Goede werkgever

goede werkgever met oog voor haar mensen. vrijheid, eigen inbreng en thuiswerken. het kan allemaal zolang je dit in goed overleg doet. er hangt een informele pisitieve sfeer en men is bereid je te helpen

Het is exact wat je verwacht: een ondoorgrondelijke apathische bende

Voordeel: je kan doen wat je wilt. Hele dagen niet inloggen en doorbetaald krijgen, gesprekken ophangen als je de klant beu bent en productiviteit tot een absoluut minimum terugbrengen zonder enige consequentie. In een jaar tijd geen een coaching gesprek gehad.Mocht je wel eens de gemeente bellen en denken: 'zijn ze nou zo arrogant of ligt dat aan mij?', neem van mij aan: ze zijn zo arrogant. Mensen met enige vorm van levensvreugde gaan er namelijk zsm weg, de idioten blijven nog wel een paar jaar hangen voor de gewilde 50 cent salarisverhoging.

Pluspunten

Je wordt niet ontslagen, hoe slecht je ook je werk doet

Minpunten

Daar moet je maar weer net van houden

Informatie over Gemeente Amsterdam

• Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Geen stress

Hartwerkend team

Na 1.5 jaar via uitzendbureau een contract aangeboden gekregen. Ingewerkt tijdens corona wat niet altijd even makkelijk was, dit gebeurde voornamelijk via Teams. Nu een vaste aanstelling. Er wordt echt gekeken of je een type bent die variatie nodig heeft in het werk. Dat ik deel neem aan diverse projecten vind ik persoonlijk het leukst.

Goeie werkgever

Goede privé werk balans waardoor de werk satisfactie verhoogd wordt.

Fijne werkgever waar je een maatschappelijke bijdrage kan leveren

Organisatie heeft 14000 medewerkers. De bedrijfscultuur verschilt per afdeling. De gemeente geeft veel ruimte voor groei en ontwikkeling.

Gemeente Amsterdam

Na zoveel jaren was en is nog steeds de beste werkgever van AMSTERDAM

Fijn menselijk bedrijf om voor te werken bedrij

Gezellig bedrijf om voor te te wrrken flexibel ruimte voor verder te leren etc.

Drama management

Je moet niet te hard werken bij de gemeente Amsterdam dan ben je bij het verkeerde adres.Zelfs je collega’s kijken je raar aan als je harder gaat werken.Veel geroddel onderling en achter de rug van een ander.Beetje jammer meer van verwacht.

Vreselijk

Aan een stuk door telefoon aannemen en problemen die de gemeente veroorzaakt oplossen. 80 telefoontjes per dag is heel normaal.

Pluspunten

Minpunten

Vieze keukentjes en slechte lucht voorziening

uitzendburo

werken voor parkeercontroleur is een inhuur bedrijf en niet voor de gemeente.bij de uitzendburo wordt belooft dat bij goede prestate je overgenomen word maar dit is verkoop praatjes.de uurloon is boven het minimum maar omdat je telefoon vergoeding krijgt en lunch geld, dit gezegd te hebben je krijgt geen avond of nacht toeslag dus je komt op ongeveer 11,80 bruto per uur ongeacht je werktijden.door groeien is mogelijk als je via de uitzendburo een opleiding volgt voor (B)OA en dan zit je aan de uitzend vast voor een verhoging van 2 euro bruto en je krijgt wel dan de avond en nacht toeslag ( hoeveel dit is is voor mij onbekend), ook ben je verplicht om 4 jaar voor de uitzendburo te werken of de opleiding terug te betalen.

Pluspunten

leuke ervaringen

Minpunten

discriminatie is niet uitgesloten

Leerzame opleiding gastvrouw genoten. Leuke en betrouwbare collega's.

Meer niet. Geen goede arbeidsvoorwaarden. Voorbeeld geen oensioen opbouw. Geen goede begeleiding naar een vaste baan.

Pluspunten

Leerzame opleiding en leuke collega's

Minpunten

Geen pensioen opbouw en begeleiding naar vaste baan

Pro educatief

Zeer interessant goede werk gerelateerde tijden veel bijeenkomsten bedrijfs feesten

Pluspunten

Gratis overwerk

Minpunten

Kleuren van werk kleding

Top baan

IK heb het naar me zin gehad bij de Gemeente Amsterdam.

Minpunten

Hard maar je scherpt al je kwaliteiten aan

Harde werkomgeving waar je met een samen gesmeed team al je vaardigheden kunt uitoefenen. Communicatie, evalueren en kennis geeft doorslag in resultaat.

Pluspunten

Ambtenaar

Minpunten

Harde bedrijfspolitieke managment

Mismanagement

Samen met de manager een persoonlijk ontwikkelplan opgesteld. Tijdens de beoordeling is door de mananger het plan niet besproken en werd mij zonder argumenten medegedeeld dat ik niet functioneerde.

Minpunten

Manager die niet weet waar zij mee bezig is

Er wordt goed gekeken naar de wensen bij een voorkeur van plaatsing.

Ik voelde me goed gehoord en begeleid naar waar ik wilde en/of kon werken.

Pluspunten

Goed salaris. Relaxte werksfeer en managementhouding.

Slechte werkgever

Teamleider Stadsloketten is een leuke functie op papier. Echter in de praktijk geheel anders in de uitvoering. Alles wordt voor gekauwd. Schaapachtig volgen is het enige wat van je verwacht wordt. Het MT is totaal onzichtbaar, hebben geen idee wat er op de werkvloer zich afspeelt, maar denken wel de juiste beslissingen te kunnen nemen. Zij zitten in een ivoren torentje en regeren de boel, zaaien een angst cultuur onder het personeel.

Pluspunten

Functie op papier leuk

Minpunten

Alles

Hele leuke/gezellige werkplek

Helaas vanwege corona werd mijn contract niet verlengd,ik had met veel plezier daar gewerkt,en er kan referentie opgevraagd worden.

Pluspunten

Ik ben hard werkende vrouw, altijd vrolijk, en behulpzaam, erg collegiaal, stres bestendig.

Minpunten

Niet altijd ja zeggen.

gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden

super bedrijf heb er goede ervaring mee.wordt super begeleid en heb ontzettend veel doorgroei mogelijkheden

Toekomstgericht en Amsterdammer komt op de 1ste plaats

Blijft toch een log ambtelijk apparaat, moeilijk zaken te veranderen. Vastgeroest in oude gewoontes.

Management heeft geen oog voor talent

Leuke collega's alleen het management verpest de sfeer en werkt tegen. Geen ontwikkelmogelijkheden ondanks het uitbreiden van takenpakket en geen salarisverhoging.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Amsterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Gemeente Amsterdam met

Meer informatie over Gemeente Amsterdam in populaire locaties