Gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam Reviews

158 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 162 reviews

Pro educatief

Zeer interessant goede werk gerelateerde tijden veel bijeenkomsten bedrijfs feesten

Pluspunten

Gratis overwerk

Minpunten

Kleuren van werk kleding

uitzendburo

werken voor parkeercontroleur is een inhuur bedrijf en niet voor de gemeente.bij de uitzendburo wordt belooft dat bij goede prestate je overgenomen word maar dit is verkoop praatjes.de uurloon is boven het minimum maar omdat je telefoon vergoeding krijgt en lunch geld, dit gezegd te hebben je krijgt geen avond of nacht toeslag dus je komt op ongeveer 11,80 bruto per uur ongeacht je werktijden.door groeien is mogelijk als je via de uitzendburo een opleiding volgt voor (B)OA en dan zit je aan de uitzend vast voor een verhoging van 2 euro bruto en je krijgt wel dan de avond en nacht toeslag ( hoeveel dit is is voor mij onbekend), ook ben je verplicht om 4 jaar voor de uitzendburo te werken of de opleiding terug te betalen.

Pluspunten

leuke ervaringen

Minpunten

discriminatie is niet uitgesloten

Leerzame opleiding gastvrouw genoten. Leuke en betrouwbare collega's.

Meer niet. Geen goede arbeidsvoorwaarden. Voorbeeld geen oensioen opbouw. Geen goede begeleiding naar een vaste baan.

Pluspunten

Leerzame opleiding en leuke collega's

Minpunten

Geen pensioen opbouw en begeleiding naar vaste baan

Top baan

IK heb het naar me zin gehad bij de Gemeente Amsterdam.

Minpunten

Hard maar je scherpt al je kwaliteiten aan

Harde werkomgeving waar je met een samen gesmeed team al je vaardigheden kunt uitoefenen. Communicatie, evalueren en kennis geeft doorslag in resultaat.

Pluspunten

Ambtenaar

Minpunten

Harde bedrijfspolitieke managment

Mismanagement

Samen met de manager een persoonlijk ontwikkelplan opgesteld. Tijdens de beoordeling is door de mananger het plan niet besproken en werd mij zonder argumenten medegedeeld dat ik niet functioneerde.

Minpunten

Manager die niet weet waar zij mee bezig is

Er wordt goed gekeken naar de wensen bij een voorkeur van plaatsing.

Ik voelde me goed gehoord en begeleid naar waar ik wilde en/of kon werken.

Pluspunten

Goed salaris. Relaxte werksfeer en managementhouding.

Slechte werkgever

Teamleider Stadsloketten is een leuke functie op papier. Echter in de praktijk geheel anders in de uitvoering. Alles wordt voor gekauwd. Schaapachtig volgen is het enige wat van je verwacht wordt. Het MT is totaal onzichtbaar, hebben geen idee wat er op de werkvloer zich afspeelt, maar denken wel de juiste beslissingen te kunnen nemen. Zij zitten in een ivoren torentje en regeren de boel, zaaien een angst cultuur onder het personeel.

Pluspunten

Functie op papier leuk

Minpunten

Alles

Hele leuke/gezellige werkplek

Helaas vanwege corona werd mijn contract niet verlengd,ik had met veel plezier daar gewerkt,en er kan referentie opgevraagd worden.

Pluspunten

Ik ben hard werkende vrouw, altijd vrolijk, en behulpzaam, erg collegiaal, stres bestendig.

Minpunten

Niet altijd ja zeggen.

gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden

super bedrijf heb er goede ervaring mee.wordt super begeleid en heb ontzettend veel doorgroei mogelijkheden

Toekomstgericht en Amsterdammer komt op de 1ste plaats

Blijft toch een log ambtelijk apparaat, moeilijk zaken te veranderen. Vastgeroest in oude gewoontes.

Management heeft geen oog voor talent

Leuke collega's alleen het management verpest de sfeer en werkt tegen. Geen ontwikkelmogelijkheden ondanks het uitbreiden van takenpakket en geen salarisverhoging.

Slechte organisatie. Slecht Mangement. Vooral houding en gedrag. Ik noem het kinderlijk management. Je zal je nooit gewaardeerd voelen.

Met name het Facilitaire bureau is een ramp een drama. Een ziekelijke cultuur. Hoelang blijft deze ellende bestaan. Niemand doet er iets aan en iedereen praat erover. Er moet een stuk in het Parool komen en dan moet de schande openbaar worden.

Pluspunten

Minpunten

Alleen maar, mensen slopers.

Goed

Goede werkgever alles netjes geregeld Mooie stad om te werken

Prettige privé balans

Met veel plezier werk ik bij de Gemeente Amsterdam.

Pluspunten

Goede parttime mogelijkheden en overige arbeidsvoorwaarden.

Minpunten

Afhankelijkheid van politieke standpunten.

leuke plek als je een start-up bent .

er valt niet zo veel te zeggen over het algemeen veel.

Warm bad

Werken bij gemeente Amsterdam was een bijzondere ervaring. De afdeling waar ik werkzaam was, was een reflectie van de samenleving, burgers, van gemeente Amsterdam. Dit maakte de sfeer van de afdeling zeer prettig. Er was onderling veel respect voor elkaar, ongeacht leeftijd, ras, religie.

Genoeg tijd voor sfeer maken

Gezamenlijk met elkaar gedurende de dag planken, om elkaar wakker te houden en fit te blijven.

Productieve

Gemeente helpt heel vee mensen met hun dagelijkse oroblemen en dat vind ik heel goed.

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Gratis thee

Een organisatie volop in ontwikkeling

De moeilijkste en tegelijkertijd meest leerzame baan tot nu toe. Hoe krijg je medewerkers mee in een wereld die eist van de organisatie dat de administratie geautomatiseerd en gedigitaliseerd wordt? Hoe neem je angsten weg en hoe zorg je ervoor dat de medewerkers zelf verantwoordelijk worden voor hun eigen mobiliteit en loopbaan?

Gemotiveerd

Goed geregelde organisatie met veel verschillende taken en mogelijk heden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemeente Amsterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.1

4.0