GAEV Dental

GAEV Dental: 4 reviews van werknemers

Fijne werkomgeving.

GAEV dental is een fijne werkgever. Er heerst een goede en open sfeer. Alles is bespreekbaar. Indien je als werknemer ambities hebt om door te groeien dan geeft GAEV je daar de kans toe.

Pluspunten

Vers fruit, gezellige teamuitjes

Heel Gaev!

Een jong, groeiend en ontzettend leuk bedrijf. Bij Gaev krijg je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen. Een fijn team van collega's die elk uitblinken in hun eigen kracht en daarin elkaar ondersteunen. Goed georganiseerd en continue bezig met nieuwe ontwikkelingen.

Pluspunten

Goed georganiseerd

Fijne en gezellige werkomgeving met persoonlijke aandacht

GAEV Dental doet zijn naam eer aan; gastvrijheid, aandacht, eerlijkheid en vertrouwen voor zowel hun werknemers als alle patiënten in de verschillende praktijken. Persoonlijke aandacht, de medewerkers in hun kracht zetten, kansen om te ontdekken/groeien en met plezier naar het werk gaan. Je wordt gehoord.Er heerst een fijne en open sfeer bij de praktijken en op het servicekantoor.

Pluspunten

Wekelijks vers fruit

Gezellig en gastvrij bedrijf

Gaev is een vrij groot bedrijf, toch voel je als werknemer hier absoluut geen nummer. Er zijn korte lijnen, mensen spreken elkaar met je en jij aan en alles is bespreekbaar. De praktijken staan op zich waardoor ze hun eigen identiteit mogen ontwikkelen, daarnaast krijg je veel ondersteuning vanuit het hoofdkantoor in Oisterwijk. Kortom een erg leuk team om mee samen te mogen werken.

Pluspunten

Wekelijks vers fruit

Minpunten

Soms weinig ruimte voor eigen input

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GAEV Dental. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

5.0

Reviews over GAEV Dental gesorteerd op functie