G4S

G4S Reviews

191 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 16.264 reviews

Geweldige omgeving, innovatieve hulpmiddelen

13 jaar met groot plezier gewerkt. Alle kansen gekregen waar ik hard voor heb gewerkt maar dus ook voor ben beloond. Alle steun gekregen in lastige tijden.

Pluspunten

Toffe collega's

Minpunten

Contract is voor een dubbeltje op de eerste rij, Goed onderhandelen is een must, je rechten kennen ook.

Op locatie goed, ondersteuning waardeloos

Slechte werkomstsandigheden. Zonder overleg van post geruild met een persoon die aldaar in slaap was gevallen.

Hoge druk weinig beloning

Een bedrijf dat de meeste mensen via een uitzendburo krijgt. De vergoedingen en het werk staan niet in verhouding. Ook de rustlocatie is vies, warm en te klein

Pluspunten

Minpunten

Lange diensten

open bedrijfscultuur. leuke sfeer.

Binnen G4S werk je volgens de beveiligings Cao.Het is een leuk open bedrijf waar ook managment te bereiken is en waar je , mocht het nodig zijn, alle hulp krijgt.Werk is leuk en afwisselend maar afhankelijk van waar je gaat werken.

Je moet er in passen (bedrijfscultuur)

Hard werken,weinig begrip voor een foutje.Veel lopen,fietsen en rennen..je moet fit zijn.Daardoor hoge spanningen bij het personeel.Veel goede trainingen in het land.Management is heel verschillend,je moet een beetje geluk hebben met je teamleider.Voor jezelf opkomen wat betreft vrije dagen en vakantie ..anders loopt men over je heen.Telefoon niet beantwoorden op je vrije dagen :-),anders heb je weer geen vrij.Je leert veel..dat is een pluspunt.

Redelijk leuk bedrijf om te werken

Collega's waren prima en werkzaamheden waren prima. Communicatie kon beter.

Prima arbeidsvoorwaarden, slecht management

De reden dat ik hier zo lang werk is omdat ik het leuk heb met mijn collega's en de klanten waar ik werk. Leidinggevende is nooit bereikbaar als je ze nodig hebt. Andersom bellen ze jou wel plat om openstaande diensten op te vullen, ook in je vakanties. Salaris is prima en altijd netjes op tijd. Reiskosten worden ook volledig vergoed.

prima bedrijf

Prima bedrijf als je doet wat ze je opdragen, er word niet echt naar je geluisterd. kwa management; onbereikbaar en niet geïnteresseerd in de mensen. Groepsleiders kennen de definitie van groepsleider niet.

G4S is een leuk en goed bedrijf!!

Ben tevreden over G4S, als je laat weten wat je wilt, kan je dit vaak ook wel bereiken en willen ze met je mee denken.

Pluspunten

Houden rekening me prive situaties, mijn geval is het ouderschapsplan.

Minpunten

Voor mij zijn die er tot nu toe niet

Als er maar iemand ingezet kan worden, hierbij word niet gekeken of iemand geschikt is voor de positie

Vele werkgevers gehad, zelden zo onmenselijk meegemaakt.

Prima werkgever

Prima werkgever met goede doorgroeimogelijkheden. Collega's zijn allemaal al lang in dienst, dat zegt ook wat over een werkgever.

Met de juiste mensen is het leuk!

Met de juiste collega's is het leuk ! Collega's op locatie worden regelmatig overbelast door ziekte en weinig waardering. Chauvinisme en opportunisme bij de operationeel managers die het goede voorbeeld zouden moeten zijn.

Pluspunten

Grappige collega's Eerlijke gesprekken Levenservaring

Minpunten

Geen werk-prive belans, Of bore out of burn out, Beloftes worden niet waargemaakt, Cynische mensen die vijandig worden door, druk op de ketel, Loonslaaf worden van het bedrijf

Ziek worden is taboe

Stressen gebroken diensten veel onregelmatig. Ben blij met mijn ander rustig leuk en werk nu!

Pluspunten

Toeslagen

Minpunten

Te weinig mensen stres

Slecht

Geen vaste contracten en slecht salaris

Pluspunten

Werksfeer

Minpunten

Geen vaste contracten en Slecht salaris

Beveiliger Nike Headquarter in Hilversum

Locatie om bij Nike te werken is enorm leuk ze hebben wel een verouderde meldkamer, collega's zijn leuk als je in de groep past. Teamleidster daarin tegen minder en de SV (supervisor) is soms kort door de bocht en kan bot overkomen. OM (operationeel manager) is een clown en denkt dat die heel wat is, heeft totaal geen emotie en helemaal niet menselijk in opzicht van medeleven voor je prive situatie denkt puur zakelijk en aan geld,

Pluspunten

Leuke werksfeer en Nike campus is groot.

Minpunten

Je moet in de groep passen bij de collega's en OM is een pannenkoek.

Beveiliger

Zeer leuke groep collega's.Maar in het noorden is het onmogelijk om bij dit bedrijf een carriere op te bouwen, hou er rekening mee dat je na 2 jaar dienstverband word ontslagen.

Pluspunten

collega's

Minpunten

werkbelasting en planning

G4s like a family, pre acquisition

G4S was like a family prior to the acquisition. Now that we are part of Allied, the jury is still out, we are still integrating and learning our way. It could be a great opportunity, but we are definitely going through a time of uncertainty right now.

Pluspunten

Great people who care about each other

Minpunten

Uncertainty

Echt een goede werkomgeving

Echt goed je kan goed doorgroeien en ze houden rekening met je diensten en het is erg leuk om er te werken door de werkgevers en werknemers

Pluspunten

SuperGezellig medewerker en werkgevers

Minpunten

Planning deed soms raar

Collegas gezellig, OM niet betrouwbaar

collegas en coordinator geen klachten over, de OM daar in tegen denkt dat tie heel wat is en als je contract niet verlengt wordt en je vraagt naar een reden krijg je die niet want ze zijn te bang voor juridische acties.

Pluspunten

Collegas staan altijd voor elkaar klaar

Minpunten

Eigenwijze bezoekers

Geen vaste contracten

Zodra je toe bent aan je vast contract dan wordt er afscheid van je genomen.

Pluspunten

Minpunten

Geen vast contract

Gewoon niet doen...

In de waardetransport gewerkt bij G4S, wat een slecht bedrijf!De introductiedag was leuk, veel gezien over G4S World Wide...maar ze hadden beter kunnen laten zien wat je moest doen op de werkvloer.Van de 10 mensen uit mijn groep, waren er al 5 niet meer op komen dagen na 1e werkdag!!! Hadden er meteen al geen zin meer in.Elke week ging er wel 1 weg vanwege het expres niet willen inwerken, lange dagen, planners die denken dat ze God zijn, fouten maken dat afreageren op de geldlopers. Planners zijn vaak afgekeurde geldlopers.Willen dat je lange dagen werkt, 12 uur, dan ben je een topper.Chauffeurs die op de geldlopers moeten letten, zitten meer op Whats App dan op te letten! Zitten alleen te janken dat alles sneller moet!dat het verloop zo groot is, verbaasd me niks, ben zelf ook maar opgestapt! Al dat gezeik voor 12,50 euro bruto per uur

Pluspunten

Mooie introductiedag, waren erg vriendelijk

Minpunten

Planners en managers

Stel een vraag over solliciteren of werken bij G4S. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk G4S met

• G4S