Frontend Professionals

Frontend Professionals Reviews

Ik werk nu al een paar jaar bij dit bedrijf. In deze jaren heb ik het flink zien groeien maar de informele sfeer blijft. Er wordt hard gewerkt op kantoor maar er is ook altijd ruimte om even te sparren of een praatje te maken. Samen met het team streven we doelen na die gezellige uitjes en vakanties tot gevolg hebben. Ook wordt er regelmatig een vrijdagmiddagborrel georganiseerd en een hapje gegeten buiten de deur. Dit zorgt voor een hecht team die samen elkaars successen vieren. Kortom: Een topjob!
Pluspunten
Gezellige uitjes, hecht team!
Minpunten
Soms wat uurtjes buiten werktijd.
Heel leuk recruitmentbureau om te werken. Ik kom zelf vanuit een hele andere hoek, maar ik werd goed begeleid en getraind. Het is hard werken, maar dat wordt ook goed beloond. Verder hangt er een lekker nuchtere en informele sfeer. En het aller belangrijkste: een leuk team met leuke en gezellige collega's die wel van een borreltje houden.
Frontend Professionals is nog jong. Maar vooruitstrevend, ze weten hier wat ze doen. Er wordt hard gewerkt maar ook een praatje gemaakt op de werkvloer. Doordat het team klein is kennen we elkaars werk en weten wij wat er bij elkaar speelt. Dit zorgt voor een gezellig team die ook na werktijd af en toe een biertje doet.
Pluspunten
Gezamelijk lunchen, Gezellig