FOURCE

24: FOURCE reviews van werknemers

Productieve en drukke, gezellige afdeling

De afdeling waar ik werk is druk maar niet chaotisch, we helpen elkaar waar we kunnen en werk er met veel plezier!Communicatie met andere afdelingen kan soms wat beter en dat maken we dan ook duidelijk en daar wordt dan ook wat mee gedaan.Personeeluitjes zijn ook altijd gezellig al miste we dit wel door de corona,snel weer wat regelen!

Gezellig en afwisselend

Er zit veel afwisseling in de werkzaamheden, dit vind ik persoonlijk heel prettig. Ook zijn de collega's in het team gezellig en wordt er op een informele manier met elkaar goed samengewerkt om dagelijkse doelen te bereiken. Er is echter veel veranderd sinds de overname, die helaas voor het personeel vooral nadelig uitgepakt heeft. De werkdruk is enorm hoog geworden en de complete bedrijfsstructuur is veranderd. Hierdoor is elke vorm van betrokkenheid compleet verdwenen. Salarissen zijn altijd al aan de lagere kant geweest, maar hier is in mijn optiek de laatste jaren te weinig aan gedaan. Het is niet fair dat nieuwkomers met extra hoge salarissen binnengehaald worden om het extreem grote personeelstekort op te lossen, terwijl de mensen die al een hele lange tijd zich extra ingezet hebben vanwege de onderbezetting op de vestigingen al jaren niet gegroeid zijn in hun salaris. Verder worden structuele problemen nooit echt opgelost en ik heb altijd het gevoel gehad dat de afdelingen/managers die werkprocessen en het beleid invoeren te weinig inkijk hebben op de dagelijkse gang van zaken op de vestigingen. Verder heb ik het contact met mid level management altijd als zéér onprettig en onprofessioneel ervaren.Er zijn wel volop doorgroeimogelijkheden en je zult met de juiste inzet best snel wat stappen kunnen zetten in je carriere. Ook is het vaak geen probleem om van functie of vestiging te wisselen mocht je dit willen en kunnen. Verder is het bedrijf flexibel in werkuren, heb je een interessante personeelskorting en krijg je de mogelijkheid om nieuwe kennis op te doen door -

Heel leuk werk!

Helaas werd je als vrouw anders behandeld ik met 19 kreeg €500 minder als mijn 18 jarige mannelijke collega.

Pluspunten

Leuke klanten

Minpunten

Afspraken niet nakomen

Vreselijke werkgever!

Nog nooit heb ik in mijn leven zo'n stressvolle baan gehad als bij Fource Automotive. Je werkt 8.5 uur per dag maar kriigt maar voor 8 uur betaald. En dan het minimum loontje wat erbij zit en de zwaarte van het werk. Mensen zoek aub elders een baan. Je bent gewaarschuwd. Meeste medewerkers vertrekken ook weer binnen een maand.

Pluspunten

Echt helemaal niks

Minpunten

Stress en mager loontje

Leuk werk dagen gaan snelGezellige collega'sDuidelijk wat de bedoeling is

stressvolle functie maar gezellige collega's

tijdsdruk is ernorm hoog. dingen worden zonder pardon ingevoerd. collega's zijn wel erg leuk en gezellig

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

laag salaris

Chauffeur

De eerste jaren (toen het nog APS was) heb ik hier met veel plezier gewerkt. Na de overname door de Amerikanen en toen het Fource LKQ werd, is er een boel veranderd. En niet ten goede. Gezelligheid werd ver te zoeken, management is alles behalve menselijk. Het draait alleen nog om targets en cijfers en dan niet de cijfers op jouw bankrekening want het salaris is ronduit bedroevend. Ik heb gezien hoe al het goede personeel de benen nam of werd weggekaapt door de concurrent. Tot op heden zie ik nog steeds vaak vacatures dus dat kan alleen maar betekenen dat het nog steeds een prut werkgever is en het personeel nog steeds de benen neemt

Pluspunten

Korting op onderdelen voor je eigen auto

Minpunten

Vriendjespolitiek, Constante controle dmv blackbox in je auto en scanner, Geen vertrouwen in personeel wat wel gewoon braaf z’n werk doet, Er wordt niet naar je geluisterd, Vrije dag(en) opnemen is bijna altijd een probleem, Karig salaris maar ze doen alsof ze heel wat weg geven, Soms (te) hoge werkdruk, veel klanten of ver weg in beperkte tijd, Als je de regiomanager een weerwoord geeft wat hem niet aanstaat dan wordt je afgeblaft als een hond, Zaterdagdiensten

Fource weert

Een zeer slechte locatie om te werken. Je zou namelijk 25 vrije dagen hebben maar ze geven je geen vrij ervoor want ze hebbe “man te kort” zelf kunnen ze wel vakanties nemen zonder problemen maar als het personeel een vrije dag of vakantie wil zeggen ze nee dat lukt niet. Ze doen daar heel graag commanderen tegen het personeel alsof ze honden zijn. Mijn ervaring is laat ze lekker stikken nu hebben ze helemaal personeel te kort ik zeg succes voor jullie.

Pluspunten

Roken in de bus

Minpunten

Te veel om op te noemen

Internationale organisatie met veel mogelijkheden!

Ik ben erg tevreden! Ik werk er nu sinds december en ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet. Het is een grote internationale organisatie met heel veel mogelijkheden. Niet alleen binnen Nederland maar ook de rest van Europa! Verder een informele sfeer, leuke collega's en lage drempels. Kortom, top werkgever!

Slechte cultuur.

Na overname een zeer slechte bedrijfscultuur gekregen.

Pluspunten

Minpunten

Vriendjes politiek, amaturistisch, word slecht geluisterd naar werknemers

De werkomgeving

Fource is een leuk bedrijf. Wel verschilt het bij welke vestiging je wordt gestationeerd. Bij de ene vestiging heb je leuke collegae en die zijn heel behulpzaam, bij de ander heerst een geheel andere mentaliteit en moet je het een beetje zelf uitzoeken. Daarnaast wordt je voor alles ingezet. Je reageert als chauffeur, maar je wordt vaak als magazijn medewerker ingezet om binnenkomende goederen op te ruimen, maar vooral om orderpicking te doen.

Pluspunten

Eigen aankopen zeer voordelig o.a. qua automaterialen en banden.

Minpunten

Mentaliteit en collegialiteit bij sommige vestigingen niet optimaal.

Ondernemende en inspirerende werkgever!

Door de overnamens in het verleden en de groeiambitie in Nederland en Europa is Fource een enorm dynamische werkgever. Er is ontzettend veel ruimte voor ondernemerschap, initiatief en zelfstandigheid. Er geldt een teamgevoel waarin we de focus hebben om samen doelen te bereiken en de organisatie mee te nemen naar de volgende fase of door de volgende ontwikkelingen. Fource investeert in de toekomst door de bouw van een nieuw CDC en nieuw logistiek systeem waardoor we nog beter in staat zijn onze klanten te bedienen. Het is inspirerend om daar vanuit een adviserende rol aan bij te kunnen dragen.

Productieve effectieve werkmentaliteit

Snel groeiend bedrijf waarvan het eind nog niet in zicht is. In 2015 door Amerikaans multinational overgenomen, en dat is wel merkbaar. Zowel positief als negatief.

Pluspunten

Vrijheid om je eigen leiderschapsstijl toe te passen

Minpunten

Vrijheid wordt steeds meer begrensd

gezellig

was leuk daar te werken vooral met leeftijdsgenoten.ondanks de hoge werkdruk . toch goed te doen

Traditioneel

Een traditionele organisatie waarbij het lang duurt voordat verbeterideeen worden geïmplementeerd. Fouten worden aan de medewerker toegedicht, ook als het een procesfout is. Verder super fijne mensen die er werken, goede werksfeer, goede arbeidsvoorwaarden en geen dag is gelijk. Een bedrijf dat steeds in beweging is en groeit.

Gezellige werkzweer,

Als chauffeur zijnde veel vrijheid in de dagelijkse werkzaamheden. weinig dagen laat klaar.

Gezellige werkomgeving

De werksfeer is echt gezellig en wordt gelijk opgenomen in het team, helpen je graag. Voor vragen kun je altijd bij ze terecht. Qua in leren zou wel wat dingen anders kunnen.

goede collega's

Als chauffeur heb je vele verantwoordelijkheden. Deze bestaan uit het heel houden van het materiaal en daarmee goed omgaan. Naast de controle van inladen/uitladen goederen. Je taak is dat de bestelde materialen in goede staat en op de juiste plek worden afgeleverd.

Leuk bedrijf, maar hard werken

Geen een jaar is hetzelfde bij Fource. Het werktempo is hoog, maar goed te doen. De sfeer is informeel en collegiaal. Iedereen is bereid om wat te doen voor elkaar. Ook biedt het bedrijf genoeg mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Informeel, divers

Minpunten

Sturing vanuit management is niet altijd even helder

Leuke en afwisselende baan, uitdagend qua opdoen van technische kennis.

goeie werkplekken werksfeer kan beter

Managment was correct en goed training kon beter veels te kort. en werksfeer was ook matig maar al met all een okay werkplek.

Pluspunten

Gratis fruit koffie

Minpunten

hoge werkdruk veel calls

Stel een vraag over solliciteren of werken bij FOURCE. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over FOURCE in populaire locaties

• FOURCE