FOURCE

36: FOURCE reviews van werknemers

Productief, collegiaal, hoge werkdruk, slecht loon naar werken en verantwoordelijkheid.

Wat is het leukste aan werken bij het bedrijf?De collega chauffeurs en personeel expeditie. Wat is het meest stressvolle aan werken bij het bedrijf?De ochtend heeft 3 routes waarbij binnen de tijd rijden erg krap is en haastig moet worden gereden/gewerktHoe zijn de werkomgeving en werkcultuur bij het bedrijf?Werkomgeving is afhankelijk vd te rijden route.Werkcultuur is sterk afhankelijk van de HUB manager ...personeel coachen en begeleiden HEEL belangrijk. Hoe ziet een typische dag er voor je uit bij het bedrijf?Rond 0740u beginnen en om 1645u naar huis.Soms druk en te gehaast, en andere dag meer relaxed (Ligt uiteraard aan vraag en aanbod)

Als je veel wilt werken voor weinig ben je hier op de juiste plek

Ondankbare grote automateriale zaak met een monopolypositie. Zodra je door ziekte uit dienst gaat laten ze niks meer van zich horen ook niet als je zelf contact zoekt om alles netjes op te lossen kortom wouw knap hoe je zo met je werknemers om kan gaan. Heb het van dichtbij gezien je werkt je reet van je lijf en alleen de locatie leidingevende doet aardig zodat hij een positie omhoog kan klimmen. Hier werken mensen van een oudere generatie zonder uberheaupt enige loons verhoging.

Pluspunten

Gratis koffie, korting automaterialen

Minpunten

Onbetaald overwerken, scheinheilige organisatie

Informatie over FOURCE

Gebaseerd op 15 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Inclusieve werkomgeving
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

Ga hier niet werken!

Wat een slecht bedrijf. Is alleen maar vriendjes politiek en je maakt overuren zonder hiervoor betaald voor te krijgen. Leidinggevende zijn ondankbaar en je word behandeld als een nummertje. Doorgroeien ook niet mogelijk. Wil je iets maken van je leven kom dan vooral niet hier werken vertrouw me

Pluspunten

Minpunten

Teveel om op te noemen

Leuke werk sfeer leuke collega's

Super leuk mis me collega's Leuke baan .Mogelijkheden tot doorgroeien

Pluspunten

Minpunten

Geen /afstaand

Leuke (werk)sfeer

Leuke vestiging met fijne collega's. Iedereen wordt betrokken bij iedeeën, zowel voor verbetering van eigen/interne werkzaamheden, als klachtgerichte verbeteringen.

Leuke sfeer

Goed alles, teamIsLeuk mensen luisteren naar je en hebben niet eenMening alleen tillen was wel af en toe zwaar

Pluspunten

Team

Minpunten

Soms Zwaar

Fijne sfeer en klein karakter ondanks de grote van het bedrijf

Voor iedereen zijn er doorgroei mogelijkheden. Zelf ook doorgegroeid na een assessment. Juiste begeleiding. Fijne sfeer.

Pluspunten

Fijne werksfeer, loonschalenhuis, duidelijke functie omschrijving

Minpunten

eigenlijk geen

Simple easy job

Sometimes new people come to job and are rude or can't collect themselfs, but teamleaders deal with it very well. Some do less but i guess it is nobodys fault.

Pluspunten

Free coffe

Minpunten

Collegues

Als je van sales houdt prima bedrijf

Veel telefoon in een hoog tempo. Als dat je ding is dan zit je hier op je plaats. Aardige collega’s.

Het is een bedrijf met veel filialen, ze hebben een mooi assortiment aan artikelen. Er is veel vakkennis aanwezig op de verkoop afdeling.

Bedrijf is de laatste jaren flink gegroeid, door diverse overnames. Dit heeft als nadeel dat het qua collega’s een beetje onpersoonlijk wordt, omdat je minder kontakt met elkaar hebt.

Pluspunten

Helaas onbekend

Minpunten

Te weinig aandacht voor het personeel

Gezellige collegas, maar dat is niet genoeg.

Geen groei mogelijkheden, betaalt wel te weinig, het management geeft niks over andere locaties.Geen bonus schema, geen medewerkerskorting, het is alles over winst maar niet over de mensen wie heeft het mogelijk gemaakt.

Pluspunten

Collegas, flexibiliteit.

niet leuk

de vaste mensen waarderen de vakantie krachten niet

Gezellig en afwisselend

Er zit veel afwisseling in de werkzaamheden, dit vind ik persoonlijk heel prettig. Ook zijn de collega's in het team gezellig en wordt er op een informele manier met elkaar goed samengewerkt om dagelijkse doelen te bereiken. Er is echter veel veranderd sinds de overname, die helaas voor het personeel vooral nadelig uitgepakt heeft. De werkdruk is enorm hoog geworden en de complete bedrijfsstructuur is veranderd. Hierdoor is elke vorm van betrokkenheid compleet verdwenen. Salarissen zijn altijd al aan de lagere kant geweest, maar hier is in mijn optiek de laatste jaren te weinig aan gedaan. Het is niet fair dat nieuwkomers met extra hoge salarissen binnengehaald worden om het extreem grote personeelstekort op te lossen, terwijl de mensen die al een hele lange tijd zich extra ingezet hebben vanwege de onderbezetting op de vestigingen al jaren niet gegroeid zijn in hun salaris. Verder worden structuele problemen nooit echt opgelost en ik heb altijd het gevoel gehad dat de afdelingen/managers die werkprocessen en het beleid invoeren te weinig inkijk hebben op de dagelijkse gang van zaken op de vestigingen. Verder heb ik het contact met mid level management altijd als zéér onprettig en onprofessioneel ervaren.Er zijn wel volop doorgroeimogelijkheden en je zult met de juiste inzet best snel wat stappen kunnen zetten in je carriere. Ook is het vaak geen probleem om van functie of vestiging te wisselen mocht je dit willen en kunnen. Verder is het bedrijf flexibel in werkuren, heb je een interessante personeelskorting en krijg je de mogelijkheid om nieuwe kennis op te doen door -

Heel leuk werk!

Helaas werd je als vrouw anders behandeld ik met 19 kreeg €500 minder als mijn 18 jarige mannelijke collega.

Pluspunten

Leuke klanten

Minpunten

Afspraken niet nakomen

Productieve en drukke, gezellige afdeling

De afdeling waar ik werk is druk maar niet chaotisch, we helpen elkaar waar we kunnen en werk er met veel plezier!Communicatie met andere afdelingen kan soms wat beter en dat maken we dan ook duidelijk en daar wordt dan ook wat mee gedaan.Personeeluitjes zijn ook altijd gezellig al miste we dit wel door de corona,snel weer wat regelen!

Vreselijke werkgever!

Nog nooit heb ik in mijn leven zo'n stressvolle baan gehad als bij Fource Automotive. Je werkt 8.5 uur per dag maar kriigt maar voor 8 uur betaald. En dan het minimum loontje wat erbij zit en de zwaarte van het werk. Mensen zoek aub elders een baan. Je bent gewaarschuwd. Meeste medewerkers vertrekken ook weer binnen een maand.

Pluspunten

Echt helemaal niks

Minpunten

Stress en mager loontje

Leuk werk dagen gaan snelGezellige collega'sDuidelijk wat de bedoeling is

stressvolle functie maar gezellige collega's

tijdsdruk is ernorm hoog. dingen worden zonder pardon ingevoerd. collega's zijn wel erg leuk en gezellig

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

laag salaris

Chauffeur

De eerste jaren (toen het nog APS was) heb ik hier met veel plezier gewerkt. Na de overname door de Amerikanen en toen het Fource LKQ werd, is er een boel veranderd. En niet ten goede. Gezelligheid werd ver te zoeken, management is alles behalve menselijk. Het draait alleen nog om targets en cijfers en dan niet de cijfers op jouw bankrekening want het salaris is ronduit bedroevend. Ik heb gezien hoe al het goede personeel de benen nam of werd weggekaapt door de concurrent. Tot op heden zie ik nog steeds vaak vacatures dus dat kan alleen maar betekenen dat het nog steeds een prut werkgever is en het personeel nog steeds de benen neemt

Pluspunten

Korting op onderdelen voor je eigen auto

Minpunten

Vriendjespolitiek, Constante controle dmv blackbox in je auto en scanner, Geen vertrouwen in personeel wat wel gewoon braaf z’n werk doet, Er wordt niet naar je geluisterd, Vrije dag(en) opnemen is bijna altijd een probleem, Karig salaris maar ze doen alsof ze heel wat weg geven, Soms (te) hoge werkdruk, veel klanten of ver weg in beperkte tijd, Als je de regiomanager een weerwoord geeft wat hem niet aanstaat dan wordt je afgeblaft als een hond, Zaterdagdiensten

Fource weert

Een zeer slechte locatie om te werken. Je zou namelijk 25 vrije dagen hebben maar ze geven je geen vrij ervoor want ze hebbe “man te kort” zelf kunnen ze wel vakanties nemen zonder problemen maar als het personeel een vrije dag of vakantie wil zeggen ze nee dat lukt niet. Ze doen daar heel graag commanderen tegen het personeel alsof ze honden zijn. Mijn ervaring is laat ze lekker stikken nu hebben ze helemaal personeel te kort ik zeg succes voor jullie.

Pluspunten

Roken in de bus

Minpunten

Te veel om op te noemen

Internationale organisatie met veel mogelijkheden!

Ik ben erg tevreden! Ik werk er nu sinds december en ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet. Het is een grote internationale organisatie met heel veel mogelijkheden. Niet alleen binnen Nederland maar ook de rest van Europa! Verder een informele sfeer, leuke collega's en lage drempels. Kortom, top werkgever!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij FOURCE. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk FOURCE met

Meer informatie over FOURCE in populaire locaties

• FOURCE