Fonville Schoonmaakbedrijven

Fonville Schoonmaakbedrijven Reviews

58 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Prima om te werken, communicatie was ver te zoeken.

Je werkt in een prima team, maar in mijn team was de communicatie ver te zoeken. Je leert de makkelijke dingen als schoonmaker, maar het is wel zwaar werk. Soms heb je lichte dagen, maar als je een zware dag hebt gehad, is het fijn om de rest van de dag uit te rusten.

Wat een bedrijf

Eerste jaar met heel veel plezier gewerkt om altijd positieve feedback gehad. Maar omdat een leidinggevende privé problemen heeft met contact onderling tussen werknemers en jaloezie daarbij een grote rol speelt was er een smoes om het contract niet te verlengen. Diep triest als je zo met personeel omgaat. Een bedrijf wat gemotiveerde en hard werkende werknemers een mes in de rug steekt.

Gezellige, gepast, duidelijke communicatie

Soms is er hoge werkdruk. Dat maakt het team en de leidinggevende weer dragelijk door een gezellige en fijne sfeer. Soms is het wat rustiger in de schoonmaak, ook dan is het even gezellig. Ik raad het werk iedereen aan voor 'er bij' om te ontladen en alles er 'even uit te poetsen'. Of om het als gewone baan te hebben.Ook leer je veel vaardigheden mbt schoonmaak.Communicatie met leidinggevende is duidelijk, en vriendelijk. Het is prettig communiceren en zo heb je dan ook weer graag wat over voor het bedrijf. :)

Saai werk en verdient ook nog heel slecht

Ik werk er nu al een paar jaar, maar in het begin was het wel leuk en het verdiende ook wel redelijk maar de laatste tijd keldert het salaris heel erg naar beneden.

Pluspunten

Minpunten

Het werk is niet leuk

Veel geleerd

Veel geleerd op verschillende plekken en in veel funcies

Bedrijf is goed en denkt met je mee

Heb een aantal jaren met plezier voor Fonville gewerkt

Collega's waren zeer negatief naar elkaar

Ik zou dit werk aan niemand aanraden.De werkdruk is veel te hoog. En vooral de tijdsdruk nekt je .En reisvergoeding is niet aan de orde.

Pluspunten

Minpunten

Loon en werkdruk komen niet overeen

Veel werk voor weinig geld

Werken onder grote tijdsdruk...Vondt het niet prettig werken!

Pluspunten

niets

Nooit meer!

Een paar maanden voor dit bedrijf gewerkt. Zoveel gerommeld met m'n uren. Bij het helpen van collega's stond ik (bleek achteraf) in m'n eigen tijd. Een 6- persoons huisje in een kwartier schoonmaken. Zou er zelf niet in willen verblijven. Alleen maar commentaar geleverd krijgen. Niet ingewerkt worden. Niet voldoende fietsen en werkspullen en wat er staat is slecht onderhouden en versleten. En zo kan ik wel even doorgaan... nooit meer!

Pluspunten

Minpunten

Alles

Leukbedrijven

Ik vind fonville leuk jij heb veel vrijheidZe zijn vriendelijke. En helpfull

Pluspunten

Goed salary

Minpunten

Te veel stress .Te veel moeten doen wat je gewoon niet red.

Het is gewoon belachelijk wat voor loon je krijgt. Naar de hoge eisen wat ze stellen.Ik moest naar een locatie 25 km van huis zonder reiskosten. Gewoon weg moderne slavernij.

Minpunten

Overwerk zonder meer betaling

Minste van het minste

Leidinggevende kan zelf geen Nederlands en goed rekenen. Fouten in je werkuren, zodat je minder betaald krijgt. Dit werd niet correct gecorrigeerd. Nieuwe medewerkers moeten inwerken, waardoor jezelf minder betaald krijgt. Doordat zij bang zijn het project kwijt te raken nare werksfeer, overdreven controle en stress. Slechte werkmaterialen zoals fiets, schoonmaakmiddelen, stofzuiger, waardoor je niet met goed fatsoen je werkzaamheden kan uitvoeren. Geen perspectief werd geboden voor vast contract, salaristrede verhoging.

Pluspunten

helaas geen

Minpunten

te veel

BIj ziekmelding wordt je zomaar niet ziekgemeld

Het leek me leuk hier te werken, totdat ik mijzelf ziek melde (kan gebeuren) En werd ik mooi niet ziek gemeld. Hier kwam ik achter bij het beter melden. Doei ziekte geld! (waarvoor ik premie voor betaal, en zij verzekerd voor zijn) Ben er meteen gestopt. Wat onprofessioneel. Let ook goed op de uren die je werkt. Hoe goed en vooral snel en efficiënt je ook werkt het maakt hier niet uit... het gaat ze nooit snel genoeg en zullen je steeds meer druk blijven geven. Dat terwijl er genoeg ouderen op leeftijd met overgewicht nooit en te nimmer snel kunnen en zullen werken. ook zie je genoeg (vooral vrouwen met hoofddoekjes) sigaretten paffen overal op het park. Mocht je hier willen werken doe het dan gewoon kalm aan want ze zullen misbruik van je maken.

Pluspunten

Minpunten

Werkdruk

Fijne werkomgeving en goede ondersteuning Fonville

Heb ruim 8 jaar met veel plezier, fijne collega's en leidinggevende op het vakantiepark Landal Het Vennenbos gewerkt, heerlijk in de groenrijke natuur.

Leuk bedrijf

Fonville is een leuk bedrijf waar iedereen de kans krijgt om door te groeien

Pluspunten

Gezelligheid

Minpunten

Teveel schoonmaakwerkzaamheden in te weinig tijd

Partime

Als het hun niet meer aanstaat sta je de volgende dag op straat

Een stressvolle werkomgeving

Slechte communicatie tussen werknemers en leidinggevende.Geen aanrader voor dit bedrijf te werken.

Minpunten

Hoge werkdruk

gezellige werkomgeving

heb het er heel goed naar me zin! alles is mogelijk flexibiliteit

Pluspunten

alles is goed

Minpunten

geen minpunten

Slecht.

Niet daar gaan werken. Eens en nooit weer.

Pluspunten

Komen lief over.

Minpunten

Maar daar is dus helemaal niets van waar.

Ervaren personeel en leerzaam.

Fijne ervaring gehad bij Fonville. Er werken ervaren mensen en leerzaam voor beginnende collegae.

slechtste bedrijf ooit

Heb er gewerkt, in een benauwde sfeer. leiding gevende die mekaar de hand boven het hoofd houden, een slecht nederlands pratende leidingevende die geen fysiek geweld schuwt en bedreigingen zijn hier dan ook normale zaak. slechtste bedrijf wat er maar is in alles wat je maar kunt bedenken. van kantoor tot werkvloer, alles is erop gemaakt om je uit te buiten. houd je centen in de gaten want ook daar zijn ze heel creatief in. negeer dit bedrijf en ga er nooit werken.

Pluspunten

Minpunten

alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Fonville Schoonmaakbedrijven. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Fonville Schoonmaakbedrijven met

Meer informatie over Fonville Schoonmaakbedrijven in populaire locaties