Flexspecialisten

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Flexspecialisten

Tijdens de maanden dat ik hier heb gewerkt zijn de pezen in mijn handen en ellebogen geĂŻrriteerd geraakt en hier heb ik nu nog last van. Mijn rug was altijd wel gevoelig maar sinds deze periode heb ik vaak last van mijn rug. Continu zwaar tillen is niet meer mogelijk.
Pluspunten
Gratis thee en koffie.
Minpunten
Koud, hoge werkdruk door targets, zwaar (bananen en aardappels etc), gesprekken in de pauze die alleen over voetbal vrouwen en auto's gaan.
Bij Flexspecialisten heerst een angstcultuur en is er een hoge mate van herarchie zichtbaar. Er is een hoog verloop en dit is toe te wijzen aan de harde resultaatgerichte aansturing van bovenaf. De sfeer bij het personeel onderling is goed, maar er wordt veel geklaagd over niet nagekomen afspraken en doorgroeimogelijkheden. Arbeidsvoorwaarden zijn prima en marktconform. Let wel op als je wil bijleren. Deze kosten zijn bijna volledig voor eigen rekening, ook met items in bruikleen moet je oppassen, bij de minste of geringste schade of oneffenheid worden deze kosten op jou verhaald.
Pluspunten
Goede sfeer intern, arbeidsvoorwaarden zijn oké, uitbetaling klopt nagenoeg altijd.
Minpunten
Hoge werkdruk, harde aansturing, sombere werkplek en geen doorgroeimogelijkheden.
Het is een leuke baan maar machines draaien zeer snel op de productielijn.
Pluspunten
gratis thee koffie koud water en gratis fruit
Minpunten
collegas waren soms pestend naar mij toe werd niks aan gedaan
Alles goed. Directie goed, collega;s goed. Goed geld. Altijd veel werk :)
Bekijk meer reviews over Flexspecialisten