FlevoDirect

Reviews over Werk-privébalans bij FlevoDirect

Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
Vanaf het moment dat ik binnenliep tot het moment dat mijn ( inmiddels ) huidige werkgever in goed overleg met Flevodirect besloten dat ik direct in dienst kon treden bij de werkgever Dit is vlekkeloos verlopen en inmiddels heb ik na een goede proeftijd een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd gekregen.
Al meer dan 3 jaar werk ik voor Flevodirect. Contact met het bedrijf aangaande roosters maar ook de financiën zijn goed geregeld. Er wordt goed naar mijn voorkeur geluisterd als het gaat om werkplek, maar ook over de werktijden.
Officiële reactie van FlevoDirect
27 september 2019
Hoi! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over je werkzaamheden via FlevoDirect. Laten we deze samenwerking nog maar vele jaren voortzetten!
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
Officiële reactie van FlevoDirect
26 september 2019
Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work! Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!
Minpunten
Een uitzendbureau wat oprecht betrokken is! Via FlevoDirect heb ik een leuke baan gevonden in de financiële administratie waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Altijd fijne contacten met alle werknemers en mijn verjaardag werd nooit vergeten! :-)
Al ruim 2 jaar wordt ik via Flevodirect uitgezonden bij Mercedes-Benz. Flevodirect is echt oprecht geïnteresseerd in mensen! De afgelopen jaren zijn voor mij niet makkelijk geweest en dat werd snel gezien. Ze belde of mailde me meerdere malen per week, gaven me goede adviezen en stonden en hebben echt voor me klaar gestaan. Ze maken altijd tijd voor je en dat is zeer prettig werken met Flevodirect. Echt een hele fijne organisatie!
Pluspunten
Oprecht geïnteresseerd in mensen!
Bekijk meer reviews over FlevoDirect