FlevoDirect

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij FlevoDirect

Heel fijn bureau om voor gewerkt te hebben, salaris altijd op tijd. Staan altijd voor je klaar als je vragen heb, ik kan iedereen dit uitzendbureau aanbevelen om voor te werken.
Pluspunten
Leuke groep enthousiaste dames
Al meer dan 3 jaar werk ik voor Flevodirect. Contact met het bedrijf aangaande roosters maar ook de financiën zijn goed geregeld. Er wordt goed naar mijn voorkeur geluisterd als het gaat om werkplek, maar ook over de werktijden.
27 september 2019
Hoi! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over je werkzaamheden via FlevoDirect. Laten we deze samenwerking nog maar vele jaren voortzetten!
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
26 september 2019
Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work! Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!
Ik heb een positieve werkervaring bij FlevoDirect omdat ik meerdere baantjes heb gehad van het bureau en ze wel hun best hebben gedaan om iets te zoeken voor mij dat ook bij Mn interesses paste.
Pluspunten
Elke week betaald
Minpunten
Niet altijd genoeg info over werktijden
26 september 2019
Hoi, dank je wel voor je positieve review! Fijn dat je verschillende projecten met plezier bij ons hebt gewerkt en dat je de werkzaamheden goed bij jezelf vond passen. Jammer dat er soms wat onduidelijkheid was omtrent de werktijden. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren!
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!
Minpunten
Een uitzendbureau wat oprecht betrokken is! Via FlevoDirect heb ik een leuke baan gevonden in de financiële administratie waar ik uiteindelijk in dienst ben getreden. Altijd fijne contacten met alle werknemers en mijn verjaardag werd nooit vergeten! :-)
Bekijk meer reviews over FlevoDirect