FlevoDirect

Reviews over Management bij FlevoDirect

Ik heb een fantastische sollicitatie gesprek gehad bij Flevo Direct. De mede werkster was erg rustig en duidelijk, stelde goede vragen (referentie). Ik ben met goed gevoel weg gegaan. Ik zou iedereen aanraden om via Flevo Direct een droombaan te zoeken. En tot slot. Je kan altijd bellen mocht je vragen hebben want ze staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
gelijk iets te drinken aan bieden en behulpzaam
Minpunten
heb ik niet.
Zeer net bedrijf goede communicatie. Vragen snel beantwoord. Aanrader. Gaan opzoek naar baan die binnen je eisen en kunnen liggen
27 september 2019
Hoi! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met FlevoDirect. Fijn dat we je kunnen helpen aan een baan waar je op je plek zit!
Prima ervaring met Flevodirect. Ik werk nu ongeveer 4 maanden via dit uitzendbureau. Ze hebben mij snel aan werk geholpen bij een passend bedrijf en ze denken met je mee. Vriendelijke intercedenten...
Pluspunten
Snel een baan in de regio
Minpunten
Nog geen verbeterde arbeidsvoorwaarden
26 september 2019
Hey! Wat een leuke en positieve referentie. Fijn dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je goed op je plek zit. Keep up the good work! Mochten wij met je mee kunnen denken omtrent de arbeidsvoorwaarden, dan horen wij het graag. Je kunt ons altijd even bellen op 0320-748800. Veel succes en plezier verder!
Ik ben zeer tevreden over flevodirect. De omgang met medewerkers en afhandeling van alles verloopt prima. Je krijgt altijd iemand aan de lijn en word altijd goed geholpen. En de afspraken die je maakt met de medewerkers van flevodirect worden altijd nagekomen. Een hele fijne werkgever om mee samen te werken.
26 september 2019
Hey, dank je wel voor je positieve review! Tof om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dat zijn wij natuurlijk ook over jou! Ga zo door en kom gezellig een keer langs voor een kopje koffie of thee.
Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst bij FlevoDirect voel je, je meteen welkom. Je wordt met open armen ontvangen. Een lekker kopje koffie en iedereen neemt de tijd voor je. Er wordt echt naar je geluisterd. Een welkome en aangename ervaring in uitzendland. Ik kan een bezoek aan FlevoDirect aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten
lekkere koffie!
Minpunten
Binnen een paar dagen een baan als productiemedewerker. Ik ben tevreden over flevodirect en mijn baan.
Pluspunten
snel werk
Bekijk meer reviews over FlevoDirect